j/g: Je ziet Alessio staren naar je telefoon.
Je weet niet waarom dus kijk je naar je telefoon. Je had een melding gekregen van een spelletje, maar dat is toch niet zo interessant. Totdat je je achtergrond ziet.
En je word langzaam steeds roder en roder.
Je hebt namelijk Alessio op je achtergrond staan.
En ook eens de meest mooie foto.
Je doet je telefoon gauw uit en staart naar beneden.
A/g: Je ziet j/n steeds roder worden. Dus toch had ik gelijk.
Ze kende Spaze wel beter dan ze zei. Maar laat ik haar een kans geven.
Ik merk dat ze echt gewoon vrienden wilt zijn, omdat ze mij aardig vind en niet voor de fame of omdat ik in Spaze zit.
Jij: Ehum Alessio sorry ik had het gewoon eerlijk moeten zeggen, maar-maar-maar ik w-w-w-wist niet h-h-hoe e-e-en......
Alessio: j/n Het is oké.
Ik merkte het echt wel aan je hoor dat je me beter kende dan dat je zei. Maar ik merk ook dat je met niet wilt gebruiken en echt probeert om gewoon normale vrienden te worden.
Jij: Wow dat-dat klopt....
Toen je je naar Alessio keek had hij een rustige en lieve blik.
Je begon te huilen.
Jij: Ik schrok me dood toen je ineens voor me neus stond en-en-en ik durfden niks te zeggen, maar ik wilde gewoon vri-vrienden worden en-en-en.
De tranen stroomde over je wangen
Alessio: Kom es hier
En je kroop gelijk tegen Alessio aan. Je duwden je gezicht in zijn shirt.
Hij streelden je over je rug en met 1 hand in je haar.
Je werd er gelijk een stuk rustiger van.
A/g: Ze is zo cute hoe ze hier tegen me aan zit.
Ik zou haar wel voor altijd zo kunnen vasthouden.
Na een kwartiertje kwam je weer overeind.
Jij: Be-Bedankt. Ehum Aless mag ik misschien je nummer?
Alessio: natuurlijk
En jullie wisselde jullie nummers uit.
j/g: Ik ga zometeen gelijk mijn fanacc verwijderen. En ik ga vragen of ik dit aan mijn vriendinnen mag vertellen?
Jij: Aless mag ik dit tegen mijn vriendinnen zeggen.
Ik bedoel dat je vlakbij mij woont en dat we vrienden zijn?
Alessio: natuurlijk mag dat. Als ze maar niet van die hysterische fans zijn. En als ze het maar niet door lullen.
Jij: Super bedankt! Zie ik je morgen weer?
Alessio: Ja is goed. Ik app je nog wel. Tot morgen!
Jij: Tot morgen!
J/g: En nu alles uitleggen aan mijn vriendinnen.
Na 2 uur face-timen had je alles uitgelegd enzo.Je krijgt een appje van Alessio.
Je deletet je fanacc met de tekst: Wegens privé dingen die er de afgelopen 2 dagen zijn gebeurt heb ik besloten om deze fandome te verlaten. Ik vind het echt super jammer, maar ik kan niet anders. Ik hou van jullie! Liefs j/n.
En je gaat slapen met een gerust hart.
JE LEEST
De nieuwe buurjongen ... (voltooid)
Genç KurguJe bent 15 jaar en helemaal fan van Spaze. Je gaat samen met je beste vriendinnen na de vakantie naar 4 havo. Al je vriendinnen kennen Spaze en vinden allemaal weer een ander uit Spaze leuk. Je doet dit jaar ook mee met de voice kids, maar dat wee...