Meisje: OMG ben jij DE j/n!
Jij: Ik denk van wel.
Meisje: Mag ik pleas op de foto?
Jij: Ja natuurlijk!
En jullie maakten de foto. Je ging ook met haar vriendinnen op de foto.Toen ze weg waren gingen jullie maar even naar de conciërge.
Jij: Ik ga even aan de conciërge vragen of we een aparte zaal of ruimte pauze mogen houden. Wij hebben ook gewoon een privé leven en willen ook gewoon even 'normaal' zijn.
Iedereen behalve jij: Ja precies!
Jij: Meneer zouden wij een aparte ruimte mogen voor als we pauzen hebben?
Conciërge: En waarom zou dat mogen?
Jij: Nou iedereen wilt constant op de foto en ik wil ook gewoon even pauze kunnen houden en met mijn vriendinnen praten over privé dingen die anderen anders misschien horen en dat is niet zo goed, want dan weet zometeen half Nederland dat.Conciërge: En waarom willen zij dan op de foto? Je bent toch geen influenceer ofzo?
Jij: Ik ben wel een influenceer. Nou ja soort van. Ik heb op Instagram meer dan 139,4k volgers.
Conciërge: Wow! En dat allemaal in 6 weken ongeveer?
Jij: Ja dat klopt.
Conciërge: Nu je het zegt. Ben jij niet dat meisje die in elkaar geslagen was door 5 jongens omdat je verkering met iemand hebt die bekend is en hij vond dat dat niet mocht ofzo?
Jij: Ehum ja dat ben ik.
Conciërge: Ik zal wel een ruimte voor je regelen. En dan kan je hem alleen openen met een sleutel die alleen jij en ik zullen hebben.
Jij: Dat klinkt super!
Conciërge: Ga voor vandaag maar even hier in mijn kantoor zitten.
Jij: Bedankt!
~Tijdskip totdat je weer thuis bent~
Je komt thuis en zet je fiets weg.
J/g: Wat een heftige dag! Ik ga Aless wel ff appen dat ik weer thuis ben.
Je ging naar binnen en appte Alessio. Hij zou over een half uurtje komen. Je dronk nog wat. Toen ging de bel. Je deed open en Alessio stond voor de deur.
Alessio: Heyy babe! Hoe was je 1ste schooldag?
Jij: Heyy baby! Raar en – en.
Je kreeg tranen in je ogen. Nu kwam alle stres en spanning eruit.
Alessio: Laten we even gaan zitten.
Jij: O – oké.
Jullie gingen zitten en Alessio pakten nog een glas water voor je.
Alessio: Vertel.
Jij: Nou al toen ik op de plek was waar we hadden afgesproken toen kwam er iemand en die wilde op de foto. En toen op school toen kwamen we bijna te laat omdat een groepje meiden op de foto wilde en toen dacht ik dat het eindelijk pauze was en ik even rustig kon zitten wilde er weer meiden op de foto. De 1ste keer was wel leuk, alleen mensen herkennen je en het is gewoon heel er veel in 1 keer. En toen ik in de klas kwam was ik te laat en toen maakte mijn ex-crush een stomme opmerking(lees 2 delen terug voor wat er allemaal werd gezegd). En – en – en.
Het werd allemaal eventjes te veel en je begon te huilen.
Alessio trok je op zijn schoot en streelde je over je rug.
Alessio: Ssst het komt allemaal goed. Het was dat ik al model was anders was het voor mij ook een enorme klap geweest. Het was ook wel heftig, maar niet zo heftig als bij jou.
Jij: Aless je bent toch over 9 dagen jarig?
Alessio: Ja dat klopt. Hoezo?
Jij: Nee gewoon.~Tijdskip tot over 9 dagen (9 september). School ging tot nu toe nog goed~
Het was vandaag woensdag en je had vrij van school. Alessio moest vandaag niet werken, en het was zijn verjaardag. Je had wat heel leuks geregeld samen met je vriendinnen en de jongens. Samia was een goede vriendin geworden en jullie hadden al een keer gechilld met de jongens en de meiden. Dave was er toen ook en hij en Samia vonden elkaar volgens jou leuk.
J/g: Omg vandaag is Aless jarig!
Je ging je aankleden. Je deed niet hele mooie kleren aan, omdat je nog wat dingetjes moest klaarzetten op het strand. Je zou je daarna thuis omkleden. Iedereen zou daar al zijn en jij zou hem ophalen (nou ja zijn moeder reed, omdat jij nog maar 14 bent).
Je liep naar beneden en ontbeet even snel. Daarna bracht je moeder je naar het strand. Jullie hadden een groot stuk afgelegen strand gehuurd. Je liep ernaartoe en zag dat de andere er al waren en al bezig waren met alles klaarzetten. Jullie waren er al een keer geweest om te kijken wat er allemaal kwam te staan enzo.
Na 1,5 uur was het klaar.
Jij: Oké ik ga nu Aless ophalen. Als jullie het eten nog op de tafels zetten en jullie gaan omkleden! (iedereen had nog gewone kleren aan)
Iedereen behalve jij: Is goed!
Je reed met Alessio zijn moeder eerst naar jou huis. En je trok een hele mooie jurk aan.
Je liep naar Alessio zijn huis en belde aan.
Sienna deed open.
Sienna: Heyy j/n!
Jij: Heyy Sienna!
Jij: Ben je er klaar voor!
(Sienna die kwam ook met haar vriendje)
Sienna: Jazeker! Pap die gaat ons nu brengen. Heb je Nino al ooit ontmoet?
Jij: Ja toen ik een keer met Aless bij Marco was.
Sienna: Nino!! Kom is! J/n is er!
Luca: Ik kom! Ik help heel ff Aless met zijn kleren!
Sienna: Oké!
5 minuten later kwam Nino naar beneden.
Nino: Hoi j/n!
Jij: Hoi Nino! Zin in het feestje?
Nino: Ja heel erg!
Sienna: We moeten gaan! Kom je Nino?
Nino: Ja ik kom.
En ze liepen naar de auto.
Je liep naar de woonkamer en ging op de bank je insta checken. Na een half uur kwam eindelijk Alessio naar beneden.
Jij: Heyy babe! Omg je ziet er zo mooi uit!
Alessio: Heyy babe! Thnxx! Jij ziet er nog mooier uit! Niet normaal!
Jij: Thnxx! Klaar voor?
Alessio: Ik denk het! Ik heb geen idee waar we naartoe gaan, maar ik heb er zin in!
Jullie stapten in de auto en jullie reden naar het strand....
Toen jullie bij het strand waren en jullie uitgestapt waren deed je snel een blinddoek om bij Alessio.
Alessio: Hey! Nu zie ik niks meer!
Jij: Dat is de bedoeling babe!
Je begeleide hem naar de plek toe.
Jij: Ik tel af van 5 naar 0 en dan doe ik de blinddoek af.
Alessio: Oké.
Jij: 5 – 4 – 3 – 2 – 1 – 0!
En je deed de blinddoek af.
Iedereen behalve Alessio: Verassing!
Alessio: Wow! Hoe? Wanner? Het is geweldig!
Jij: We hebben afgelopen week alle dingen geregeld en vandaag alles klaargezet.
Alessio: Wow het is echt super mooi! Bedankt allemaal!
Toen iedereen Alessio had gefeliciteerd gingen jullie zitten en eten.
JE LEEST
De nieuwe buurjongen ... (voltooid)
Teen FictionJe bent 15 jaar en helemaal fan van Spaze. Je gaat samen met je beste vriendinnen na de vakantie naar 4 havo. Al je vriendinnen kennen Spaze en vinden allemaal weer een ander uit Spaze leuk. Je doet dit jaar ook mee met de voice kids, maar dat wee...