Rinske: Ik heb verkering met Marco!!!
Iedereen behalve Rinske: OMGG.
Jij: YES HET IS JE GELUKT!
En jullie schieten in de lach.
Jij: En Wendy het is wel gezellig met Melle hé?!
Wendy: Jazeker. Hij is echt super grappig! En ja ik vind hem leuk, maar dat wisten jullie al. Ik hoop dat Melle mij ook leuk vind...
Jente: Vast wel! Maar Rami dan... Hoe knap! En hij is echt super lief. Je denkt op het eerste oog dat hij super stoer is enzo, maar dat is hij echt niet!
Rinske: Ja klopt, maar Marco blijf het leukste!
Jill: Neeeee Mathijs is leuker!
Jij: Ow no way! Alessio is het leukste, het Hotste en het knapste van iedereen!!!
Je wist niet dat Rinske met Marco aan het bellen was en dat Marco het kon horen, omdat je zo hard aan het schreeuwen was.
Rinske: J/N!!!!!! Ik ben aan het bellen met Marco en hij kan je horen hoor!
Jij: O kut....
Iedereen schiet in de lach.
Rinske: Je hebt geluk dat 1 zijn telefoon niet op de luidspreker staat en 2 dat hij buiten is.
Jij: Gelukkig maar. Maar zeg tegen Marco dat hij het niet tegen Aless moet zeggen.
Rinske: Zal ik doen.
Je hoort het haar tegen Marco zeggen. En 1 minuut daarna grinnikt ze.
Jij: Wat is er?
Rinske: Niks hoor. Marco zei iets grappigs.
R/g: Ik ga maar niet zeggen dat Marco zei dat Alessio het de hele tijd over j/n heeft. Ik weet dat ze dan in de stres schiet.
Jente: Zullen we maar gaan slapen?
Iedereen behalve Jente: Ja is goed.
Jullie ruimen alles op en gaan dan slapen.
Die avond bij de jongens
Alessio – Zo komen jullie jongens dan gaan we naar mijn huis.
Mathijs: Ja ik kom! Ik ga nog ff Jill gedag zeggen.
Rami, Marco en Melle: Ja we komen!
Toen alle de we bij mijn huis waren ging ik samen met Rami en Melle de bedden klaar maken terwijl Mathijs en Marco eten gingen halen bij de jumbo.
Toen we na een kwartier klaar waren met de bedden kwamen Mathijs en Marco weer terug met 2 flessen cola en 5 zakken chips.
Jij: Hé Mathijs hoelang heb je nu al met Jill?
Mathijs: Nu ongeveer 9 maanden!
Jij: Lekker maat!
Mathijs lacht.
Marco: Hé boys ik moet jullie wat belangrijks vertellen.....
Iedereen behalve Marco: Vertel!!!
Marco: Ik heb verkering met Rinske!!!
Iedereen behalve Marco: Wow lekker vriend!
Jij: LEKKER IK DACHT DAT JE HET NOOIT ZOU DURVEN.
En iedereen schoot in de lach.
Jij: En Melle jij had het gezellig met Wendy of niet soms?
Melle: Jazeker het was echt super gezellig! En ze is echt super lief en knap! Ik denk dat ik verliefd ben.... Nu maar hopen dat ze mij leuk vind.
Rami: Natuurlijk vind ze jou leuk man! Maar kijk Jente dan! Wajow die is echt knap!!
Ze is ook echt super lief!
Marco: Dat kan wel zo zijn, maar Rinske is het knapste en het liefste van iedereen!
Mathijs: Neeeee Jill is het leukste!!!
Jij: WACHT HO STOP! J/N IS HET KNAPSTE EN HET LEUKSTE MEISJE VAN IEDEREEN!!
Marco: Alessio!!!!!! Ik ben aan het bellen met Rinske en je schreeuwden zo hard dat ze je heeft gehoord!
Jij: O Shit.....
Iedereen schiet in de lach.
Marco: Je hebt geluk dat haar telefoon niet op de luidspreker staat... Anders had j/n het wel gehoord.
Jij: Gelukkig maar. Maar zeg tegen Rins dat hij het niet tegen j/n moet zeggen.
Marco: Okey
Je hoort het hem tegen Rinske zeggen. En 1 minuut daarna grinnikt hij.
Jij: Wat is er?
Marco: Niks hoor. Rins zei iets grappigs.
Marco/g (Er zijn 3 jongens met de m dus ik zet wel ff van diegene de hele naam.): Ik ga maar niet zeggen dat Rinske zei dat j/n het de hele tijd over Aless heeft. Ik weet dat hij dan gaat stressen
Rami: Boys zullen we maar gaan slapen?
Iedereen behalve Rami: Ja is goed.
Jullie ruimen alles op en gaan dan slapen.
~Tijdskip naar volgende dag~
J/n – Je word wakker en je ziet dat de rest allemaal al wakker zijn.
Jij: Goede morgen, waarom is iedereen al zo vroeg wakker?
JE LEEST
De nieuwe buurjongen ... (voltooid)
Teen FictionJe bent 15 jaar en helemaal fan van Spaze. Je gaat samen met je beste vriendinnen na de vakantie naar 4 havo. Al je vriendinnen kennen Spaze en vinden allemaal weer een ander uit Spaze leuk. Je doet dit jaar ook mee met de voice kids, maar dat wee...