Deel 10

305 3 0
                                    

Al na 5 minuten vind je het eng en ga je dichter tegen Alessio aan liggen.

Alessio -- J / g: De film is nog geen 10 minuten bezig of j / n kruipt al tegen mij aan.

Je fluistert in haar oor: Gaat het?

Ze knikt. Je slaat een arm om haar een en ze komt op je borst liggen. Je hebt niet door dat iedereen je lachend aan kijkt.

Hoe langer de film bezig is hoe dichter j / n tegen je aankruipt. Je streelt zachtjes haar haren.

J / g: Ze is goed stil. Ik denk dat ze slaapt.

Toen de film was gemaakt je zachtjes j / n wakker. Jij:j / n word wakker! De film is afgelopen we gaan slapen.

J / n - Je word wakker geschud door Alessio je hoor vaag wat hij zegt en je knikt.

Hij helpt je omhoog.

Jij: Aless ik heb geen pyjama bij me.

Alessio: Ik heb hier altijd een extra hoodie liggen dus doe die maar aan.

Je pakt de hoodie van Alessio aan en loopt naar de badkamer. Je ziet dat het een zwarte Spazehoodie is. Je doet hem aan en je twijfelt of je je broek zal aan houden, maar je doet toch maar je broek uit. De hoodie valt toch net over je billen, alleen als je bukt zie je je onderbroek en een stukje van je rug.

Je loopt naar de kamer waar de matrassen zijn en je ziet alle jongens naar je staren.

Jij: Waarom staren jullie?

Melle: Nou j / n je ehum hebt geen ehum broek aan... En je bent behoorlijk knap.

Je ziet Alessio boos kijken naar Melle, maar je negeert het.

Jij: Ja dus. Als we in de zomer gaan zwemmen ofzo dan heb ik ook gewoon een bikini aan hoor. En dat is hetzelfde als ik nu deze trui uittrek dus hou allemaal maar op met staren. En bedankt voor het compliment Melle.

Je gaat liggen onder de dekens, maar je hebt het alsnog koud. De jongens zijn zich ook aan het klaar maken. Ze hebben allemaal een shirt en een sportbroekje aan en gaan in bed liggen. Alessio komt naast je liggen.

Alessio: En hoe vond je het vandaag.
Jij echt super leuk!

Alessio: Mooi zo.

Je rilt, want je hebt het koud (Okee schrijver hier. Ik weet het is normaal niet echt koud s nachts in de zomer, maar voor nu even wel).

Alessio: Heb je het koud?

Jij: Ja heel erg.

Alessio: zal ik tegen je aan komen liggen zodat je het weer warm krijgt?

Jij: Ja is goed.

Alessio komt tegen je aan liggen en je krijgt het gelijk een stuk warmer.

Jullie vallen allebei snel in slaap, maar de rest slaapt nog niet.

Marco: Hé jongens kijk hoe cute ze liggen te slapen! Laten we een foto maken!

Rami: Ja goed idee man.

En iedereen (behalve Alessio en j / n natuurlijk): pakken hun telefoon en maken een foto van hoe Alessio en j / n liggen.

En iedereen (behalve Alessio en j / n natuurlijk): pakken hun telefoon en maken een foto van hoe Alessio en j / n liggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De volgende ochtend word je als laatste wakker. Je ligt nog steeds op Alessio zijn arm en je draait je om. Je ziet hem net een edit liken die Rinske heeft gemaakt.

Jij: Goedemorgen Aless. En je zegt wat zachter: Je hebt zojuist een edit van een van mijn beste vriendinnen gelikte Haha.

Alessio: Goedemorgen j / n. Haha ik wist niet dat zij ook fan was.

Jij (nog steeds fluisterend): Haha ja en ze heeft een Crush op Marco. (Je laat een foto zien)

Alessio: Haha ja echt wat voor Marco!

Jij: En mijn 2 anderen beste vriendinnen kennen jullie ook en hebben ook elk weer een ander als Crush!

Alessio: Wow Haha wie op wie?

Jij: Nou Wendy op Melle en Jente op Rami.

En je laat foto van hun zien.

Alessio: Ze passen wel allemaal bij elkaar zeg haha.

Thomas: Goedemorgen allemaal.

Iedereen behalve Thomas: Goedemorgen!

Jij: Waar zijn Rami en Mathijs?

Marco: Die zijn ontbijt halen.

Jij: Ow leuk.

~ Tijdskip tot na het ontbijt ~

Iedereen is al aangekleed, alleen jij ging als laatste.

Toen je gedouchte had kwam je erachter dat je kleren was vergeten.

Je deed snel een handdoek om.

Jij: Aless kan je ff komen?

Alessio: Natuurlijk. Wat is er?

Jij: Ik heb geen schone kleren mee, en al mijn kleren zijn een beetje vies. Ik kan alleen mijn bh nog aan.

Alessio: geen probleem, we hebben hier iniedegeval genoeg hoodies. En ik heb nog wel een sportbroek en nog wel een Ehum onderbroek.

Jij: Is goed. Kan je het zo snel mogelijk geven?

Alessio: Nee ik laat je hier nog ff een paar uur staan ​​in de badkamer. Haha nee grapje ik pak het wel.

Ook later kwam hij terug met de kleren en je trok het aan.

Je had een Spazehoodie aan die ze hier hadden opgeslagen en een onderbroek en sportbroek van Alessio.

Je liep de kamer in en hielp met alle spullen op te ruimen. Je na afscheid van de boys en liep met Alessio naar het station.

Toen je met de trein aankwam stond de moeder van Alessio jullie al op te wachten.

Je ging nog even mee naar Alessio zijn huis en na een kwartiertje ging je naar je eigen huis. Toen je thuis was zag je dat je was toegevoegd aan een whatsappgroep met heel Spaze, Thomas, Dave, Bo en de rest van de mensen.

Na het avondeten ging je tot laat bellen met Rinske, Wendy en Jente. Je vertelden hoe het was gegaan op het Spazekantoor. En Rinske had besloten om ook haar fanacc te verwijderen voor jou en voor als ze misschien ook wel vrienden ging worden met Spaze. Maar vooral ook voor jou.

De nieuwe buurjongen ... (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu