Jij: W-w-wat doen jullie hier?
En ik keek hun bang aan terwijl ze mij in een hoekje dreven.
Mijn excrush: Dat weet jij heel goed! Lekker verkering nemen met Alessio voor de fame. En dat terwijl je mij nog leuk vind! Jij kleine slet!
Jij: Ik vind je helemaal niet leuk! En ik doe het niet voor de fame! Ik doe het, omdat ik verliefd op hem ben!
1 van de andere 4 jongens: Jaja jij kleine vieze h*or!
En ze begonnen me te schoppen en te slaan. Ik zakte op de grond tegen de muur en probeerden mij hoofd te beschermen. Maar ik kreeg alsnog een bloedneus.
Jij: S-st-stop!
Excrush: Haha! NEE.
En ze gingen door. Ik hoorde vaag iemand roepen en schreeuwen
Alessio: STOP LAAT J/N MET RUST JULLIE @(*#&(@&#*& ROT OP!
En ik horden ze weg hollen. Alessio was namelijk 2 jaar ouder en een stuk groter.
Jij: A-Al-Aless.....
Je stond op maar je viel gelijk weer en je voelden 2 sterken armen die je opvingen.
Alessio: J/n ik ben bij je en ik zal je beschermen en bij je blijven!
Dat was het laatste wat je hoorden....
Alessio – Het is kwart over 2 en ik ben net thuis gekomen. Ik heb de comments onder mijn poste gezien en ben gelijk naar huis gekomen. Toen ik thuis was kreeg ik een appje van de moeder van j/n dat j/n heel erg van streek was.
Je ging nog even snel een glas water drinken toen je 5 jongens voorbij zag fietsen. Je volgden hun totdat je hun zag stoppen en een meisje in elkaar begonnen te slaan.
J/g: KUT DAT IS J/N HOE BEN IK ZO STOM GEWEEST OM BIJ MARCO TE LOGEREN!
Je rende de deur uit.
Jij: STOP LAAT J/N MET RUST JULLIE @(*#&(@&#*&. ROT OP!
En je zag ze bang weg hollen. Je was namelijk 2 jaar ouder en een stuk groter.
J/n: A-Al-Aless.....
En ze stond op, maar ze viel gelijk weer. En je ving haar op.
Jij: J/n ik ben bij je en ik zal je beschermen en bij je blijven!
En toen viel ze weg.
Je pakten je telefoon en belden gelijk een ambulance. Ze zat onder de bloedende wonden en de blauwe plekken.
Je belden ook gauw haar ouders die er gelijk aankwamen.
De ambulance was er en ze namen haar mee.
Jij: Mag ik alstublieft mee!?
Ambulancebroeder: Er mag maar 1 iemand mee dus dat mag.
Je keek even naar j/n haar ouders.
H/m ( haar moeder): Ja ga maar. Wij gaan wel met de auto.
Je stapte in en hield de hele weg j/n haar hand vast.
De ambulance stopen en ze haalden de brancard uit de wagen en je liep mee totdat een dokter je tegenhield.
Dokter: Sorry jongen, maar je mag niet verder mee.
Je schreeuwden dat je met haar mee moest en er moest zelfs een 2de dokter komen om je tegen te houden. Toen gaf je het op. En je zakte huilend op de grond.
Er knielde iemand naast je neer en je zag dat het je moeder was. Je viel huilend in haar armen. Toen je uitgehuild was zat je stilletjes in de w8kamer me j/n haar ouders en je moeder. Er kwam een dokter binnen.
Dokter: Ik heb goed nieuws. J/n heeft alleen een lichte hersenschudding en een paar flinke wonden en blauwe plekken. Er mag nu 1 iemand naar haar toe. Je keek gelijk naar j/n haar moeder. Die knikte aarzelend.
Jij: Weet u het zeker?
Ze knikte en je liep achter de dokter aan naar binnen. Je ging op een stoel naast j/n haar bed zitten en pakte haar hand.
JE LEEST
De nieuwe buurjongen ... (voltooid)
Novela JuvenilJe bent 15 jaar en helemaal fan van Spaze. Je gaat samen met je beste vriendinnen na de vakantie naar 4 havo. Al je vriendinnen kennen Spaze en vinden allemaal weer een ander uit Spaze leuk. Je doet dit jaar ook mee met de voice kids, maar dat wee...