Deel 13

268 3 0
                                    

Jill: VROEG?! Het is bijna 1 uur in de middag!

Jij: Ow

Rinske: En de jongens hebben al ontbijt gebracht dus komen jullie eten?

Jij: De jongens?! Ontbijt gebracht?!

Jente: Ja precies hoe je het zegt.

Wendy: Ja en Melle zijn ochtendhoofd is echt CUTE!

Jij: Okeey laten we maar gaan eten!

Toen jullie het eten ophadden gingen jullie de bedden opruimen.

Die ochtend bij de jongens.

Alessio – Het is 11 uur en iedereen is wakker.

Jij: Jongens laten we ontbijt maken voor de meiden en het rond half 1 brengen!?

Iedereen behalve jij: Ja goed idee!

Rami: Ik ga wel boodschappen doen. Wie gaat er mee?

Melle: Ik ga wel mee!!

Jij: Oké als Melle en Rami naar de supermarkt gaan dan kunnen Mathijs en Marco ondertussen de bedden gaan opruimen. Maar eerst moeten we even bedenken wat we gaan maken en hoeveel we nodig hebben.

Marco: Oké is goed.

Mathijs: Het zijn 5 meiden dus alles X 5

Zo waren jullie een kwartier aan het discussiëren over wat het ging worden.

Het ontbijt was niet heel erg simpel geworden, maar jullie hadden het er voor over.

Rami en Melle gingen de boodschappen doen. En Mathijs en Marco gingen de bedden opruimen terwijl jij alle spullen klaar aan het zetten was die jullie nodig hadden.

Toen Rami en Melle terug waren begonnen jullie aan het ontbijt.

Na 3 kwartier was het klaar.

Jij: Kom laten we het gaan brengen.

Jullie liepen naar j/n haar huis en belden aan. Rinske deed open.

Marco: Hey babe gm!

Rinske: Hey baby gm!

Jij: Hou maar weer op met dat kleffe gedoe.

Marco: Je bent gewoon jaloers dat jij nog nooit een vriendin hebt gehad en nog steeds niet hebt.

Rinske: NOG NOOIT?!

Jij: Ehum ja....

Melle: Oké dat is wel weer genoeg! We komen jullie ontbijt brengen! Zullen we het binnen neer zetten?

Rinske: Super lief! Ehum nou iedereen zit nog in zijn pyjama en j/n is zelfs nog niet wakker dus ik ga wel ff zeggen dat wie zich toonbaar vind mag komen helpen het naar binnen te brengen.

2 minuten later kwam Rinske met Jill en Jente weer terug.

Mathijs: Hey baby gm!

Jill: Hey babe gm!

Jente: Super lief dat jullie ontbijt hebben gemaakt!

Ze pakten het eten aan en we gingen weer terug naar mijn huis.

Toen we weer terug waren pakten iedereen zijn spullen en gingen ze naar huis.

Iedereen behalve jij: Doei Aless het was gezellig!

Jij: Doeii. Ja was gezellig!

J/n – Na het ontbijt ging iedereen zich aankleden. Je deed een leuk jurkje aan en je deed je haar.

De nieuwe buurjongen ... (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu