Toen jullie weer op kantoor waren ging jij alle foto's uitzoeken met Thomas en als er foto's waren met iemand alleen of een stelletje ging je met hun die foto's uitzoeken.
Thomas: Dat was het weer voor vandaag. Morgen weer draaidag. Alleen die video van roddels/vragen ontkrachten of toegeven die kan niet gemaakt worden, omdat Tim (van Drie) ineens heel erg ziek is geworden....
Jij: Anders val ik in voor Tim. Er komt vast wel een roddel over mij en Alessio, dan kunnen we het gelijk bekent maken. Als die video dan over 3 dagen online gaat dan hebben Alessio en ik 1 week en 1 dag dus dat is wel mooi.
Thomas: Oké is goed. Dan zet ik nu in de storie van het insta acc van Spaze of ze nog roddels hebben enzo.
Alessio: Weet je het zeker j/n? Ik ben namelijk die nacht niet thuis, omdat ik bij Marco ga slapen en pas in de ochtend om half 3 thuis kom en als die jongens komen dan – dan – dan kan ik je niet beschermen en – en – en...Jij: Rustig Alessio het is goed.
Alessio: Oké
Maar Alessio voelden zich niet heel erg goed bij het idee dat hij niet bij j/n was als de video online zou komen.
~Tijdskip tot volgende dag als jullie die video op gaan nemen~
Dave gaat filmen, omdat jij dat natuurlijk niet kan doen
Spaze: Whatup Spaze!
Rami: Vandaag een video waarin we roddels gaan toegeven/ontkrachten en waarin we vragen gaan beantwoorden.
Marco: En vandaag doe we dat met......
Spaze: J/n!
Jij: Ja! Ik vind het super leuk dat ik hier mag zijn en dat ik mee mag doen en ik heb er super veel zin in, maar ik vind het ook wel een beetje spannen..
Mathijs: Dat komt helemaal goed hoor!
Alessio: Laten we beginnen!Het ging lekker en het was niet al te moeilijk en toen kwam er een vraag.
Melle: Aan j/n: hoe ziet jou droom jongen/man eruit? Vraagt @truttelbeertjessquad.official (volg ff allemaal dat acc haha).
Jij: Ehum oké ga hier maar goed voor zitten.
Eerst het innerlijk: Te vertrouwen, Lief, aardig, betrouwbaar, zorgzaam, behulpzaam, niet jaloers maar gezonde jaloezie mag wel en hij moet met je mee kunnen leven en hij moet je kunnen beschermen.
Dan het uiterlijk: Kleur haar maakt niet heel veel uit, maar ik vind zwart haar wel het leukst. En het liefst van die schattige krulletjes. Langer & ouder dan dat ik ben, en een beetje gespierd mag wel hoeft niet, en niet van die dunne planken en ook niet dik ofzo. En het zou leuk zijn als ze een afkomst hebben zoals: Spaans, Oostenrijks, Duits, Marokkaans, Frans, Engels of Italiaans ofzo.
En je keek naar Alessio.
En het is echt cute als hij je gewoon random knuffels geeft. En hij moet niet liegen.
Alessio: Nou dat was me een hele lijst!
Jij: Tja ik ben eenmaal erg kieskeurig na alles wat er is gebeurt in het verleden, maar daar gaan we het niet over hebben.
De rest van de video ging goed. Toen kwam de laatste roddel..............
JE LEEST
De nieuwe buurjongen ... (voltooid)
Teen FictionJe bent 15 jaar en helemaal fan van Spaze. Je gaat samen met je beste vriendinnen na de vakantie naar 4 havo. Al je vriendinnen kennen Spaze en vinden allemaal weer een ander uit Spaze leuk. Je doet dit jaar ook mee met de voice kids, maar dat wee...