Deel 9

284 3 0
                                    

Spaze: Whatup Spaze en welkom bij deze nieuwe video.

Mathijs: En vandaag gaan we voor elkaar meams maken!

Marco: Ja en we hebben een pot met onze namen erin en om de beurt pakt iedereen een kaartje en diegene waarvan de naam op het kaartje maakt, daarvoor maak diegene dan max 5 meams voor.

Rami: Hier heb ik de pot en ik trek als eerst een kaartje. En ik heb... .. Mathijs!

Melle: Ik heb ...... Alessio!

Mathijs: Ik heb ...... Marco!

Marco: Ik heb ...... Rami!

Alessio: Ik heb ....... Melle!

Melle: We zitten allemaal verspreid over het kantoor. En als we de memes maken gaat j / n ons filmen hoe we het doen enzo. Dave en Bo zijn er vandaag niet vanwege privé omstandigheden. We hadden geluk dan Alessio j / n had meegenomen en dat zij handig was met camera's en filmen.

Alessio: Ze is gewoon een vriendin hoor voordat er weer roddels ontstaan.

En ik zie hem rood worden.

Alessio: Maar jullie kennen haar nog niet, dus j / n kom maar hier en stel jezelf even voor.

Jij: Maar ik kan niet achter de camera weggaan!

Thomas: Ik neem het wel heel even over. Ik kan je niet beloven dat dit niet fout gaat

Jij: Oké dan.

Je loopt naar voren en gaat tussen Alessio en Marco inzitten.

Jij: Nou ik ben dus j / n en ik film voor nu zelfs de video's voor Spaze.

Thomas: En voor mijn part mag je wel vaker films! En vertel ook nog wat er over 2 weken is en waarom je hier bent enzo.

Jij: Nou bedankt en okee. Meer dan 2 weken houdt Spaze een fotoshoot voor nieuwe foto's voor op insta enzo en voor groepsfoto's en Thomas heeft gevraagd of ik de foto graaf wilden zijn. En waarom ik hier ben dat zal ik ook wel vertellen. 3 dagen geleden is Alessio in mijn straat komen wonen en we zijn vrienden geworden en hij vroeg gister of ik mee wilden en toen zei ik ja. En nou ja nu zit ik hier.

Je ging weer terug naar de camera en jullie filmden de rest van de video. Het was een super leuke video geworden. Jullie waren om 6 uur klaar met filmen

Thomas: Willen jullie hier ander blijven slapen? Het is al laat en ja.

De jongens: Ja is goed. Onze spullen liggen toch al hier voor de als we ze nodig hebben.

Jij: Ik zal mijn moeder wel even appen.

Even later ...

Jij: Het mag!

Thomas: Zullen we eten bestellen?

Iedereen behalve Thomas: Jaaaaa

(Trouwens Sem bleef ook slapen en had een tas met kleren mee enzo)

Sem: PIZZAAAAAA

Iedereen behalve Sem: Ja is goeddd.

Na een half uurtje ging de bel. Thomas liep naar beneden om de pizza's te halen. Jullie hadden ondertussen alle luchtbedden / matrassen klaargelegd en opgemaakt.

Jij: Er is 1 matras te weinig dus er moeten 2 mensen bij elkaar.

Alessio: j / n zullen wij samen?

Jij: Ehum ja is goed hoor.

Toen Thomas weer boven kwam met de pizza ging jullie allemaal eten (logisch, want pizza koop je niet om naar te kijken)

Toen we gegeten hadden waren we met zijn alle op de bank zitten en Sem, Marco en Melle zaten/lagen op hun matras voor de bank. Je zat in het midden naast Alessio en Marco. En Thomas zat in een stoel die naast de bank stond.

Thomas: zullen we een film kijken?

Iedereen behalve Thomas: Jaa goed idee!

Jij: Maar gee...

Je kon je zin niet afmaken.

Melle: Laten we horror kijken!

Alessio keek je aan met zo een blik van vind-je-dat-wel-goed-zo-niet-dan-moet-je-het -zeggen. Je knikte.

Alessio fluisterden in je oor: Als je bang bent kom je maar tegen me aan liggen.

Je knikte. En Melle zetten de film aan. 

De nieuwe buurjongen ... (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu