𝙎𝙤𝙧𝙧𝙮

879 36 1
                                    

Cholera - powiedziałam kiedy zdałam sobie sprawę że zdjęłam kaptur , ale niestety było już za późno.

Chłopak spojrzał się i zamrugał kilka razy.

- Lia? - spytał się , przyglądając mi się uważnie.

- Nie , święta Maria wiesz? - powiedziałam z irytowana.

- Czy ja państwu nie przeszkadzam? - powiedział profesor - myślałem, że na studiach są już dojrzałe osoby , pogaduszki nie w czasie lekcji - powiedział surowym głosem.

- Przepraszamy! - powiedzieliśmy w tym samym czasie , wstając.

Resztę tego wykładu przesiedzieliśmy w ciszy , mogłam zauważyć wzrok chłopaka , ale nie  był on taki jak kiedyś. On był ciepły?

- Dobrze to koniec na dziś , dziękuję za udział jutro kolejny o 12:00 pamiętajcie - powiedział wykładowca i wyszedł z sali.

Chciałam jak najszybciej spakować książki i przejść do następnej sali, ale uniemożliwiła mi to rękę czarno włosego, który złapał mnie za nadgarstek.

- Czego? - powiedziałam niemiło

- Możemy porozmawiać? - spytał się na co tylko prychnęłam

- Porozmawiać? Jakoś parę lat temu prędzej być mnie wyśmiał , czekaj coś  się zmieniło? - powiedziałam oburzona

Chłopak tylko odwrócił wzrok i szepnął ciche " przepraszam"

Może i jego wzrok był pełen współczucia, ale parę lat temu to ja przepraszałam za nic a on mnie olewał.

Your smile ~ Hwang Hyunjin [ ZAKOŃCZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz