𝙤𝙣 𝙛𝙤𝙤𝙩

606 17 0
                                    

- Czy ty go kochasz?

Spojrzałam się na dziewczynę która uważnie mi się przyglądała.

- C-co? - powiedziałam drapiąc się po karku.

- Czy go kochasz , Hyunjina? - powtórzyła pytanie. Czy ja sama na to znałam odpowiedź?

- Nie wiem.. - westchnęłam.

Lisa podeszła do mnie obejmując mnie z dwóch stron.

- Rozumiem nie musisz tego odrazu wiedzieć - uśmiechnęła się pogodnie.

- Tak sądzisz?

- och wiadomo że tak!

Od ostatnich wydarzeń minęło kilka dni nie przychodziłam na studnia dlatego że się  rozchorowałam.

Ubrałam zwykłą bluzkę na krótki rękaw a na to założyłam bluzę , dzisiaj już miałam wracać na zajęcia  nie mogłam pozwolić sobie na jakiekolwiek zaległości.

Dzisiaj postanowiłam pójść piechotą bo pogoda dopisywała. Odwróciłam się gdy usłyszałam głos blondyna.

- Hej - powiedział uśmiechając się.

- O hej , też idziesz piechotą? - spytałam się.

- Jak widzisz - zaśmiałam się.

Akurat dzisiaj nie szliśmy w ciszy rozmawialiśmy na każdy temat ,nie czuliśmy tego niekomfortu według siebie, było miło.

Przez te dni naprawdę rozmyślałam nad słowami Lisy , czy jest możliwość że się w nim zakochałam moje ciało reagowało na każdą bliskość z chłopakiem , prawie oddałam pocałunek. Ale może powinniśmy zostać tylko przyjaciółmi?

Moja głowa pracuje i mam już rozbudowaną akcję mam nadzieję że tego nie zapomnę XD
2/3
Kolejny o 22:00
 

Your smile ~ Hwang Hyunjin [ ZAKOŃCZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz