Siedem lat temu
Wiek : 14 latSzłam właśnie do szkoły , nie chciałam jechać autobusem albo z matką.
Dzwonek na lekcje już dawno zadzwonił a ja zastanawiałam się czy wejść do budynku , bałam się tak cholernie miałam na sobie krótkie spodenki które odsłaniamy moje nogi i uda..
Do tego zwykłą czarną koszulkę z lisem i trampki , może to nic nadzwyczajnego gdybym przy tym dobrze wyglądała.
Stałam pod klasą gdzie już lekcję trwały od pięciu minut , delikatnie pociągnęłam klamkę i weszłam , wszystkie ciekawskie oczy spojrzały na moją osobę. Już mogłam usłyszeć ciche szepty i śmiechy w moją stronę ale starałam się to ignorować.
- Nie wiem czemu znowu się spóźniłaś ale siadaj , wszystkie ławki są już zajęte więc , o koło Hyunjina jest wolne.
Spojrzałam się w chłopaka stronę który uśmiechał się chytrze , zaczęłam modlić się w duchu żeby nic się do mnie nie odzywał niestety przeliczyłam się.
- Ładne spodenki Lia - zaśmiał się chłopak ironicznie , posyłając uśmiechy do swoich kolegów.
Tak właśnie wyglądy moje dni podstawówki , później przeniosłam się do liceum i było lepiej zaczęłam ograniczać przekąski i miałam ścisłą dietę , i tak z tego wyszłam.
Nie spodziewałam się że na mojej drodze znowu stanie ten chłopak , chuć nie przypominał tego chłopczyka co siedem lat temu , ale jakie mogłam mieć do niego zaufanie? Żadne.
CZYTASZ
Your smile ~ Hwang Hyunjin [ ZAKOŃCZONE ]
Fanfiction"Twój uśmiech" Zupełnie przypadkowa miłość, Która nigdy nie miała sensu się wydarzyć, a jednak.... @_imlovekth_ Pisane - 2021 MAŁE poprawki - 2022