𝙎𝙪𝙨𝙝𝙞

683 25 2
                                    

Wyczekiwana sobota przez dwójkę osób wreszcie się pojawiła , mieli oni się spotkać w jednym z Seulskich parków.

Lia postanowiła zabrać swoją przyjaciółką Lise , a Hyunjin swojego przyjaciela Changbina.

Zbliżała się godzina trzynasta czyli ich spotkanie , nie miała to być podwójna "randka" tylko zwykłe wyjście przyjacielskie i to nic że Lisa i Changbin nawet się nie znali ważne było że tamta dwójka znała się asz za bardzo.

- Idziemy? - spytała się Lisa , kiedy zauważyła że przyglądam coś w telefonie.

- Tak , tak już możemy wychodzić - powiedziałam  zaraz po tym ruszając do wyjścia z mieszkania.

Z Lisą znaliśmy się dosyć krótką bo poznałam się z nią w ostatniej klasie liceum odrazu nawiązaliśmy wspólny kontakt , byliśmy głupimi nastolatkami których nie obchodziły związki tylko jak "taemin z shinee dzisiaj wygląda".

Kiedy doszliśmy do parku odrazu rozpoznałam bląd czuprynę chłopaka który niedawno się przefarbował.

- Hej! - powiedziałam kiedy staliśmy już przy dwójce.

- O hej! - odpowiedział chłopak zaraz po tym przedstawiał swojego przyjaciela.

- To jest Changbin.

- Lia - uśmiechnęłam się - a to jest Lisa moja najlepsza przyjaciółka - mruknęłam.

W czwórkę postanowiliśmy pójść razem na sushi. Zajęliśmy stolik ja siedziałam naprzeciwko Hyunjina a Lisa na przeciwko Changbina.

- Co u was słychać? - zapytała Lisa po jakimś czasie.

- Całkiem dobrze a u was? - powiedział Changbin.

- Też dobrze - uśmiechnęła się blondynka.

Ja za bardzo nie wiedziałam o czym mogę mówić fakt byłam trochę skrępowana tym wszystkim , Lisa jak zawsze nawiązała dobry kontakt z Changbinem i mogę się założyć że zostaną przyjaciółmi.

Po zjedzeniu wszystkiego postanowiliśmy się wybrać do Parku Namsan.

- Zawsze z moją mamą tutaj przychodziłam gdy byłam młodsza - powiedziałam do chłopaka kiedy Lisa i Changbin odalili się od nas.

- też tu kiedyś byłem i jest naprawdę pięknie - wspomniał.

Szliśmy powoli w ciszy nie była ona niezręczna całkiem normalna w tym okresie bardzo dużo osób tutaj chodziło turystów nawet ci którzy ubrani mięli Hanbok.

Chciałam powiedzieć że "Lisa" nie ma nic wspólnego z Blackpink ^^
Wybrałam te imię dlatego że jest łatwe jak ktoś chce może wyobrazić sobie że jest to akurat Lisa ale nie musi.

Your smile ~ Hwang Hyunjin [ ZAKOŃCZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz