" 𝙙𝙚𝙨𝙞𝙜𝙣 "
- Dobrze więc podzieliłam was już na grupy - powiedział wykładowca - więc tak jisoo i baekhyun... Lia i Hyunjin , chan.
Spojrzałam się na Hyunjina , który swój wzrok miał spuszczony na chana.
- Znasz go? - spytałam się
- tak , kiedyś chodziliśmy razem do liceum , ale nasz kontakt był słaby. Jest on raczej Cichy i spokojny.
- Totalne przeciwieństwo ciebie - powiedziałam delikatnie unosząc kącik ust.
Kiedy była przerwa , postanowiłam podejść do chana , jak to pani mówiła.
- bang chan? - spytałam się kiedy już podeszłam do jego szafki.
- Tak - odpowiedział - coś się stało? - spytał się zdziwiony.
- Mamy razem robić projekt , z Hyunjinem. - powiedziałam uśmiechając się do bruneta.
- ah tak..
- Więc? Kiedy masz czas? - spytałam się
- Mi to obojętnie - odpowiedział
- Okej , tu masz mój numer jakby co to dzwoń - uśmiechnęłam się i odeszłam - faktycznie cichy.
Kiedy siedziałam już w sali , zaczepił mnie blondyn.
- Co? - powiedziałam
- I co? spytałaś się go o ten projekt?
- Tak , ale jemu to obojętnie kiedy będziemy robić , dałam jemu mój numer więc jakby co to zadzwoni.
- Okej , ale musimy się streszczać bo mało czasu mamy - powiedział.
- ile? - spytałam się
- Dwa dni
- C-co? eh , trzeba najlepiej jeszcze dzisiaj.
CZYTASZ
Your smile ~ Hwang Hyunjin [ ZAKOŃCZONE ]
Fanfiction"Twój uśmiech" Zupełnie przypadkowa miłość, Która nigdy nie miała sensu się wydarzyć, a jednak.... @_imlovekth_ Pisane - 2021 MAŁE poprawki - 2022