𝙁𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨

703 32 0
                                    

- Dobra czyli skończone? - powiedziałam po prawie trzygodzinnym siedzeniu w bibliotece.

- Myślę że tak - uśmiechnął się chłopak.

Odwzajemniłam uśmiech i zaczęłam pakować swoje rzeczy do niewielkiego plecaka który wzięłam ze sobą. Jak już miałam wychodzić w pewnym momencie zatrzymał mnie blondyn.

- Coś się stało? - odwróciłam się.

- Nie ale pomyślałem że mogę cię odprowadzić - powiedział na co uśmiechnęłam się.

- Nie trzeba bo przyjechałam rowerem - odpowiedziałam.

- Rozumiem , ale i tak mogę potowarzyszyć ci.

- Jak chcesz - odpowiedziałam z delikatnym uśmiechem.

Tak jak powiedział chłopak tak i było , szliśmy przez chodnik ja prowadziłam rower a blondyn szedł zaraz za mną.

- Masz jakieś plany na sobotę? - powiedział dosyć cicho.

- Raczej nie.

- Mam propozycję ale jeśli nie chcesz to nic nie szkodzi - powiedział.

- Możesz powiedzieć.

- Pomyślałem że teraz jest wiosna idealny czas na jakieś spacery i wyjścia to może... - tutaj chłopak się zamyślił - to może pójdziemy coś zjeść lub na spacer? - wydusił.

Przez chwilę analizowałam słowa Hyunjina widocznie chłopak zauważył u mnie zdezorientowanie i powiedział.

- Będzie to oczywiście przyjacielskie wyjście - szybko do mówił.

- W sumie i tak nie mam co robić , a mogę zabrać ze sobą moja koleżankę? - spytałam się.

- Ah tak , jasne - uśmiechnął się.

Nawet nie zauważyliśmy kiedy doszliśmy do mojego mieszkania.

- To pa! - uśmiechnęłam się.

- Tak pa do zobaczenia! - odpowiedział i skierował się dalej.

Your smile ~ Hwang Hyunjin [ ZAKOŃCZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz