Multi: İndila- Boite En Argent
Ben geldim Çiçeklerim beeenn! Lan böyle bağırarak gelmeyi çok özleediiimm çoookk!
Neysss Abartma kıvırcık! Bugün mevsimlerden Mart.. Ben Mevsim'im birde zhakzjkjz
Ve 10 k oldukk...Tebrikler bebeklerim❤❤
Aslında konuşcak çok şeyim vardı. Ama sanırım yine çokta tın moduna giriyorum.
Tek söylemek istediğim; İlhamım yoktu. İlhamım yok deyip yazmadğımı söyleyen var mesela; oysa ben yazıyordum. Yazıp yazıp siliyordum. Hatta panomda alıntılar bile attım. Takip etmeyi bilmiyorsan boşa gıdaklama çiçeğim.. Ve yok okuyucı kaybediyorum, yok kıymet bilmeyen bir nankörüm, yok bölüm atmaya zorunlu sorumluluğum var....Bla bla bla.. Unutmayın, burası zorunlu bir meslek yeri değil. Kitabı kaldırsam bile; ki kaldırmam, geri isteyen çiçeklerimi kırmam. Kıymet bilmeyip okuyucumu kaybediyorum? Abi ağlayamam kusura bakma. Bölüm bölüm diye kendimi gebertemem bunun için. Ben buraya başlarken zevkineydi. Hâlâ zevkine. Böyle gereksizlerin sorumluluğu yok bende. Ben benimle duran nazik çiçeklerimle geçinirim. Onları kırmamak içinde elimden geldiğince çabalarım.
Şimdi bu dediklerimden sen çıkar çıkaracağını.
Ve; İnsanlar bir bunalıma girdiğinde, bunun sebepleri kesinlikle olur. Ya yaşadığı, yada biriktirdikleri. Öyle herşey yok yere olmaz güzelim. Özelimi açma zorunluluğum yok. Olamazda. Ama sizin, bu cümleleri yazıyorsanız eğer, düşünme zorunluluğunuz var. Yazamıyorsam, yazamıyor demektir.
Ehehehe bu arada, hakaret etmiyorum.Bu dediğiniz sorumluluk şeylerinde sizin oy ve yorumlarınızda olmalı. Öle boş yapıp sadece "Yb,yb,yb" yazmak bir yorum değildir. Kapiş??
(Bu cümlem yukarıda yazdıklarıma içeren kişilere. Lütfen benim balçiçeklerim üzerine alınmasın. Sizinkileri seviyorum..)
(Üzerina alınacaklar belli çiçeklerim, Umarım cümleleri yanlış anlamazsınız. Ki sizi biliyorum..❤)
Kurban bayramınız kutlu olsun çiçeklerim.. Bol etli (anam kokudan öldüm), Sıradan Şekerli ve az harçlıklı bayramınız nasıldııı??
Bence benim hediyem en iyisiydi. Net.
İyi okumalar yanak çiçeklerim..
Yara bandım olsada o emojiyi koysam keşke ama yok.. Neys, sizinle kavuştuk buda yeter.. →Lütfen oy ve yorum bol olsun. Enerjiye ihtiyacım var..)←
(Buraya bir ay ve gece alalım lütfen↙)
🌗
Aklımı kabettiğimi hissettiğim anlar, aklımın hâlâ bende olduğunu görmek, kendimi bir uçurumdan atma isteği getiriyordu. Tanrım.. Bana aklımı kaybettir. Yoksa ben gerçekten kaybolacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN KEFARETİ
ChickLitKalbime dokunacağını bilmiyordum ki; dokunduğun yeri bir ateş gibi tutuşturacağını tahmin edeyim..