Z pohledu Eddieho
,,Já nevím lidi..." vydechnu a podívám se po ostatních členech Losers clubu. Stanley obvolal zbytek party, jediný Richie nepřišel, protože potřebuje pracovat na autě. Když jsme dodělali jeho přihlášku na vysokou, museli jsme udělat ještě několik věci na které, už jsme jen my dva nestačili...proto jsou tu ostatní.
,,Richie to už dával jasně najevo...nerad oslavuje své narozeniny" všichni vypadají jako kdyby mě vůbec neposlouchali a stáli si za tím, že oslavu pro Richieho uspořádají.
,,Bevy, můžeš mi pomoci?" podívám se zoufale na Beverly, protože doufám, že bude souhlasit se mnou i kvůli tomu, že sama má k Richiemu blízko.
,,Myslím si, že je potřebuje oslavit" pokrčí Beverly rameny.,,Nebude se mu to líbit. Hlavně, pokud to bude překvapení" začnu hned protestovat.,,Nebude? Už pro něj mám dárek" podívá se Mike na Beverly a hned potom na mě.
,,Možná, když se nám podaří, aby to nevypadalo jako večírek?" vydechnu a v tu chvíli se ozve Stanley.,,Kdy se z toho stalo 'Richieho narozeninový výbor'?" optá se nás všech, sedí na dřevěném zábradlí a hned vedle něj stojí Bill.,,Opravdu potřebuji pomoc s těmi otázkami" vydechne.
Stanley, dej mi pokoj...skoro cely dopoledne a odpoledne jsem četl tvoje zatracený eseje, chci pauzu.
,,J-Já ti s tím po-pomůžu. Ne-Neboj se" usměje se na něj Billy.,,Bude se mu líbit, co pro něj uděláme, Eddie. Nebude naštvaný. Dobře?" usměje se na mě Beverly a já od ní odvrátím pohled.
,,Okay..." vydechnu. Měl bych za ním jet. Po pár minutách se se všemi rozloučím, s tím, že o mě bude mít máma strach. Nasedl jsem na kolo a vyjel k Richiemu. Slunce už se pomalu blížilo za obzor a nebe se začalo zbarvovat do světlých barev, oranžové, žluté a světlé růžové. Doufám, že mě tady Richie moc nezdrží, slunce brzo zapadne a pokud přijdu po západu, máma mě dobrý měsíc nepustí ven.
Sundal jsem si mikinu a uvázal si ji okolo pasu. Přešel jsem ke garáži, kde se ozývala tichá hudba z rádia a rachot nářadí, nakoukl jsem dovnitř a usmál se, když jsem spatřil kudrnáče jak sedí na stole a utírá si černé ruce od motoru do bílého hadru.
,,Ahoj" vejdu do garáže a jdu pomalu k němu.,,Ahoj" lehce smutně se na něj podívám, když si všimnu, že se na mě při pozdravu ani nepodíval. Udělal jsem snad něco špatně? Nebo sna-
,,Jaké bylo rande?" zamručí a já se zasměju a zakroutím nevěřícně hlavou.,,Richie...strávil jsem hodiny čtením esejí...dej mi pauzu",,Já vím. Já vím. Jenom prostě...opravdu jsem se těšil na...nech to být. To je v pohodě, Eds" vydechne potichu a já lehce zčervenám. Najednou se na mě podívá a ušklíbne se. Zvedne ruku a chce mě šťouchnout ukazováčkem do nosu.
,,Richie? N-Ne" zčervenám ještě víc a udělám krok vzad.,,Mohl bys mi podat mýdlovou vodu?",,Jasně, že můžu" natáhnu se pro ní a trochu ji vyliji na bílý hadr.,,Jen se mě kurva nedotýkej těmahle rukama" poukážu na jeho, dosti, špinavé ruce.
,,Ale říkal jsi, že je máš rád" nafoukne tváře jako malé dítě. Vezmu ho za zápěstí na obou rukách a začnu mu utírat prsty a dlaně.,,Když jsou čisté, Richie. Vždycky, když jsou čisté" druhou větu si zamumlám spíš pro sebe. Po několika minutách, kdy jsem mu utíral ruce a on na mě upřeně koukal, byli konečně obě jeho ruce dostatečně čisté.
,,Tak, hotovo" podíval jsem se na něj, lehce se usmál a sundal mu brýle. Richie mi položil ruce na moje paže a začal mě po nich hladit.,,Pořídím si čočky. Slibuji" vydechne a já jeho brýle odložím za něj.,,Mám rád tvé brýle",,Oh, kradeš mi je. A to jsem si myslel, že mi je sundaváš, abys mě mohl lépe políbit!" podíval se na mě a já se k němu víc přiblížil.
,,Richie" vydechnu a jednu ruku mu položím na rameno.,,Drž hubu" přitisknu své rty na ty jeho.
Richie mě chytil za krk a víc si mě k sobě přitáhl, druhou ruku mi položil na bok. Já jsem si přesunul obě své ruce za jeho krk a on ruku kterou měl doteď na mém krku, přesunul na můj zátylek a držel si mě u sebe. Vplul mi svým jazykem do mých úst a já musel potichu vzdychnout. Za pas si mé tělo přitáhl blíž k sobě, čímž jsem svým rozkrokem narazil na ten jeho. On si toho asi ani nevšiml, jelikož měl dost práce s prozkoumáváním mých úst. Bohužel, vzduch je svině. Museli jsme se po pár minutách od sebe odtáhnout, když jsme se od sebe odtahovali, vedla mezi námi slabá nitka slin...někomu to mohlo přijít nechutný, ale mě to v tu chvíli přišlo více než vzrušující. Oba jsme rychle oddechovali a hlasitě nám tlouklo srdce. Richie mi položil ruku na tvář a druhou stále nechával majetnicky položenou na mém boku.
,,Dobře, Eds. Oficiálně jsme zničili naše přátelství" zašeptal a já nad tím jen protočil očima.,,Richie, vždycky jsi ničil naše přátelství. Ale teď se mi alespoň něco vrátí",,ty malý bastarde" zasměje se a přitáhne si mě do objetí.
,,Zmlkni a doprovoď mě domů" zamumlám mu do ramene a nasaji jeho osobitou vůni. Spokojeně zavřu oči a víc se k němu přitisknu.,,Zase? Prostě zavolej Sonie a řekni jí, že tady zůstaneš. Chci, aby jsi tu zůstal se mnou" vydechne a pevněji mě obejme.
Nakonec se od něj odtáhnu a pohladím ho palcem po předloktí.,,Já...já nemůžu. Dvě přespání za sebou? Jsi zábavný",,Vím...stalo se to rychle. Ale rozhodně uděláme něco na mé narozeniny. Filmy, nezdravé jídlo-" pohladí mě po hrudi a zajede mi malíčkem za výstřih.,,Lež nebo dvě paní K a loserům" ušklíbne se a já se začnu červenat.
,,Oh" vydechnu. Richie mě chytí za bradu a zvedne mi hlavu. Jednu nohu si položí na můj bok a začne mi nohou stahovat mikinu z boků.,,Oh? Neříkej mi 'Oh' Kaspbraku! Co se děje?" natočí hlavu na stranu.
Dělá to naschvál. Snaží se mě vyprovokovat. Doprdele...je roztomilý a sexy zároveň...pokud to bude takhle pokračovat tak mu podlehnu, ale to nechci, je moc brzy...
,,N-Nic! Slibuji!" vykoktám ze sebe nervózně. Richie mě stále drží za bradu, čímž mě nutí se mu dívat do očí.,,Víš, že mi můžeš říct cokoliv",,A-Ano vím" podívám se na něj. On se opře o jednu ruku a druhou mi položí na břicho, kde chytí moje triko a začne za něj tahat, čímž mi ho vytahuje nahoru.,,Pokud jde o spaní sám se mnou...slibuji...že se budu chovat" víc se ke mě nakloní a položí si hlavu na moje rameno.
,,Slíbil jsem, že ti to neřeknu, ale nedáváš mi jinou možnost" vydechnu, Richie se na mě podívá a seskočí ze stolu.
,,Cože? Co je to?" zeptá se vystrašeně a nakloní se ke mě, já sklopím zrak na svoje boty.,,Připravují pro tebe narozeninovou párty" vydechnu potichu a Richie se v tu chvíli ode mě odtáhne.
,,Cože??!" vyjekne a já se na něj podívám.,,Říkal jsem jim, že se ti to nebude líbit! Snažil jsem se je přemluvit, aby to nedělali! Přísahám!" zoufale se na něj podívám. Jediný co dneska ještě potřebuji je, aby na mě byl naštvaný.
Najednou ke mě zase přiskočí zpátky a pevně mě obejme.,,Oh ne! Můj medový králíčku! Nejsem na tebe naštvaný!",,oh...dobře, na moment jsem si myslel, že jsi" vydechnu a radši se už nevracím k tomu jak mě nazval.,,Nikdy!" políbí mě na tvář a já se lehce usměju.,,Dobře...co budeme dělat teď?",,ohledně čeho?" odtáhne se ode mě, ale stále má své ruce okolo mého těla.
,,Tvoje oslava. Nemůžeme je odmítnout. Budou vědět, že jsem ti to řekl. Dal jsem jim své slovo, že ti to neřeknu" podívám se na něj a on mi dá pusu na čelo.,,Neboj se, Eddie má lásko. Určitě s něčím přijdu. Uvidíš" usměje se a natáhne se pro svoje brýle.,,Teď tě pojďme dostat domu, před západem slunce. Ať máme body, aby jsme mohli vyhrát nad paní K" zasměje se a oba se vydáme pro svoje kola.
Dvě kapitoly za jeden týden? Jsem to ale šikovná😂
Omlouvám se za případné chyby🤍
✨TPWK✨