✨3✨

360 28 15
                                    

Všichni odešli a u mě doma už zůstal jen Bill a Eddie.,,T-T-Tak co jsi mi ch-chtěl říct???" zeptal se mě Bill.,,Bille...zase se mi zdál ten sen...ten sen..."loose ends"...nebo něco v takovém smyslu...říkal to můj dospělý hlas...ale pamatuji si ten pocit...pamatuji si jak jsem se zpocený probudil asi ve tři ráno...poté už jsem neusnul" řekl jsem a Bill s Eddiem se na mě nevěřícně koukali.,,Billy??" šeptl Eddie když se Bill dlouho nevyjadřoval.

,,Richie u-už to jsou čtyři r-r-roky od tvého podobného snu...t-taky jsi ří-říkal že je to varování a nic se ne-nestalo...a tenhle sen nebude výj-výj-výjimka" řekl Bill a mě to lehce zaskočilo...chápu ho...je pravda že když jsem to říkal ještě před čtyřmi roky všechny jsem hodně vyděsil.,,B-bylo to tvoje "já" z m-m-minulosti...vrátili se ti s-staré vzpomínky a vy-vytvořili ti ošklivý sen toť vše" řekl Bill a já se podíval na Eddieho který upřeně pozoroval Billa.

,,Ne...to si opravdu nemyslím...nebylo to tak že bych měl ve snu ošklivé vzpomínky" řekl jsem Billovi a on si zkřížil ruce na prsou.,,Nebyl jsem to já jako za mlada...choval jsem se jinak...víc dospěle...a to je u mě divný" řekl jsem a kluci se uchechtli.,,Chápeš mě??" zeptal jsem se.,,M-Myslím že ano..." řekl Bill trochu nejistě. Eddie se na mě podíval a já ho chytl okolo ramen.,,Jesus Denbrough" řekl jsem a cvrnkl Billa do čela.,,Richie" okřikl mě Eddie a já se na něj usmál.,,Ale notak Ede je to sranda" řekl jsem a Bill si začal mnout čelo. Kluci potom odešli a já zůstal doma sám.

Loose Ends •[Překládá se - Zastaveno]•Kde žijí příběhy. Začni objevovat