✨11✨

74 10 14
                                    

Z pohledu Richieho

Vejdu do školy a začnu hledat někoho z party. Zahlédnu Mikea a rychle k němu přiběhnu.

,,Hej Mikey-Mike, můj chlap Miguel!",,Ahoj Richie" otočí se na mě s úsměvem.

,,Víš, jak bláznivý může být můj táta",,uhm, dobře?" nahodí Mike nechápavý obličej.

,,Myslím tím, že má jen kladivo a šroubovák a říká jim 'mé nástroje'. Jak moc chromý je?" podívám se na něj a on mě nechápavě sleduje.

,,Richie-",,Oh! Ano! Máš nějaké mužské nástroje pro práci na mustanga?" upravím si brýle.,,No, nevím nic o mužských nástrojích, ale mám nářadí, které ti pomůže dodělat tvůj projekt. Můžu ti ho zítra donést" usměje se na mě. Vezmu ho okolo ramen a úsměv mu oplatím.

,,To je důvod, proč tě mám nejradši! Neříkej to Denbroughovi!",,Neboj, neřeknu. Uvidíme se Toziere!" rozloučí se se mnou a vydá se pomalu do davu studentů, najít svou třídu.,,Jojo, uvidíme se ty úžasný gigante" zasměju se a otočím se ke skříňkám.

U skříněk stojí Eddie s nějakým klukem...řekl bych že je to Jason, neznám moc lidi z jeho třídy, ale tohohle si pamatuji jen kvůli tomu, že se neustále motá okolo Eddieho a dost se k němu má. Eddie se sklání nad Jasonovo sešitem, který Jason drží v rukou. Ten Eddieho s úsměvem na rtech pozoruje. V tu chvíli se ozve moje žárlivá strana. Vydám se k nim, takže můžu slyšet úryvek z jejich konverzace.

,,Ne, jen používáš špatný vzoreček" zasměje se Eddie a začne mu něco psát do sešitu.,,Oh, děkuji! Eddie...uhm...na-napadlo mě jestli-" nestihne to Jason doříct, protože k nim přijdu. Stojím za Eddieho zády, jednu ruku mu dám zezadu okolo krku, ale tak abych ho neuškrtil a druhou ruku mu položím na čelo, čímž mu trochu zakloním hlavu, abych mu viděl do obličeje.

,,Hej Eddie! Připraven na oběd?" zasměju se. Eddie vyjekne a položí svou dlaň na moje předloktí, které mám na jeho krku. Asi mi chtěl dát tu ruku pryč, ale má smůlu, já tu ruku jen tak pryč nedám.

,,Richie! Vypadni!" cukne Eddie druhou rukou, kterou položí na zápěstí té samé ruky, kterou mám na jeho krku.

,,N-No...děkuji Eddie. Měj se!" rozloučí se s ním Jason, usměje se na něj a odejde. Naštvaně propaluji jeho záda. Pustím Eddieho, otočím se a vydám se pomalu do třídy.

,,J-Jasně. Uvidíme se!" zavolá na něj Eddie a rozběhne se za mnou. Šťouchne mě prstem do zad.

,,Proč jsi to udělal?! Bylo to fakt trapný" vydechne Eddie naštvaně.,,Mise splněna" ušklíbnu se, zastavím a vezmu Eddieho okolo ramen.

,,Hej, dostanu nějaké nářadí od Mikea. Půjdeme po škole ke mě, co na to říkáš Eddie?" přitáhnu si ho blíž k sobě.

Hlasitě si povzdechne.,,Fajn" zamumlá a já se vítězně usměji. Poté se oba vydáme do třídy.

Loose Ends •[Překládá se - Zastaveno]•Kde žijí příběhy. Začni objevovat