✨12✨

69 10 11
                                    

,,Jsi si jistý že říkal dneska?" podívá se na mě Eddie. Sedíme u nás v garáži kde je zaparkovaný mustang. Eddie sedí na nějaké bedně na zemi a já sedím na stole naproti němu. Vedle mě hraje rádio...zrovna teď hraje nějaká písnička Lollipop, podle textu.

,,Dej tomu muži nějaký čas, Ede! Bydlí na druhé straně města!" zasměji se. Najednou se za rádia ozvou první slova písně, kterou mám opravdu rád. The Beatles- Twist & Shout.

Well shake it up baby, now!
Twist and shout!
C'mon C'mon,
C'mon C'mon
Baby, now

,,Oh! Tuhle píseň mám rád!" vykřiknu a rádio zesílím. Zvednu se, přijdu k Eddiemu chytím ho za ruce a začnu ho tahat, aby si stoupl.

,,Notak Eddie! Máme čas to zabít!" zasměji se jeho vyděšenému výrazu.

Come on and work it on out!

,,Co-Cože??! Ty si snad děláš srandu!" vypískne Eddie.,,Je to jen zábava!! A dobrá muzika! Notak!" vytáhnu ho konečně na nohy a musím se usmát nad jeho červenými tvářemi.,,Ne" potichu se zasměje a snaží se odtáhnout.

,,Jsme v garáži na zahradě. Nikdo neuvidí tvé chromé pohyby! Notak!" zasměji se a on jen protočí očima.

You know you look so good! (look so good!)

,,N-Ne" vydechne a snaží se mi vykroutit. Propletu si s ním prsty a pevně jeho ruce stisknu.

You know you got me goin, now! (got me goin!)

,,Notak!! Notak!! Notak!!" začnu se smát a hýbat svýma rukama, čímž pohybují i těmi jeho.

Just like I knew you would! (like i knew you would!)

,,Sakra Richie" zamumlá Eddie a začne hýbat boky do rytmu písničky.,,Jo! A pohybuj taky nohami! Takhle!" zasměji se a začnu pohybovat nohami. Eddie se zasměje a začne napodobovat stejný pohyby nohami jako já.

,,Máš dobré pohyby, Ede!" více si ho k sobě přitáhnu a chytím pevněji jeho ruce. Zčervená a vesele se usměje.

Well shake it up baby, now! (shake it up baby)

,,Je to zábava že?",,a-ano...ano to je" věnuje mi další z jeho krásných úsměvů...mám pocit že se do něj každým dnem zamilovávám víc a víc.

Twist and shout! (Twist and shout!)

,,Hej! Nevěděl jsem že tady máte párty!" ozve se hlas vedle nás, Mike. Eddie se za ním otočí, nepouštím jeho ruce a jemu to jak se zdá nevadí, nespouštím pohled z Eddieho tváře.

C'mon C'mon,
C'mon C'mon

,,A-Ahoj Mikeu" pozdravím potichu, ale pohled z Eddieho tváře stále neodtrhávám.,,Chceš se připojit?" pustím jednou rukou tu Eddieho, i když neochotně a nabídnu ruku Mikeovi. Zasměje se a ruku hned přijme.

Baby, now

,,Jasně!" začne s námi tancovat.,,Jinak, Bill mi říkal, abych vám to vzkázal...jeho rodiče jsou na celý víkend mimo město, takže to znamená-",,přespávačka u Denbroughů!" všichni se společně zasmějeme.

Come on and work it on out! (work it on out!)

Loose Ends •[Překládá se - Zastaveno]•Kde žijí příběhy. Začni objevovat