Z pohledu Eddieho
,,Richie?" zašeptám když vlezu do Richieho pokoje. Richie leží na posteli...jak to tak vypadá tak spí, nohy mu visí dolu z postele, na uších má sluchátka a jeho tričko je lehce vyhrnuté.
Opřu si hlavu o trám dveří a s úsměvem ho pozoruji.
,,Cože? On spí?" vydechne Ben, když uvidí jak Richie leží na posteli. Jen pokrčím rameny a posadím se na židli u jeho psacího stolu.
,,HEJ RICHIE!" vykřikne Ben, chytne Richieho za nohy a začne ho tahat dolu z postele. Richie se hned probudí, z uší mu spadnou sluchátka a pohotově se chytí prostěradla.
,,KURVA BOŽE! Slamáku! Chceš mě zabít?!" vyjekne Richie a naštvaně se na Bena podívá.
,,Dveře byli otevřené a ty jsi měl na uších sluchátka. Máš štěstí, že tě máme rádi" zasměje se Ben, pustí jeho nohy a posadí se na zem. Richie si poupraví tričko, nasadí si brýle a vytáhne si učení.
Sednu si na zem, zády se opřu o postel a začnu si dělat úkol z Chemie.
Po nějaké době dorazí i Beverly. Bill a Stanley nám volali že nedorazí.
,,Richie, jsem vyprahlá. Máš nějaké pití?" otočí se Beverly na židli na Richieho.
,,Můj dům je tvůj dům, moje lednice je moje lednice...oh a rád bych si dal kolu, děkuji" usměje se na ní Richie a já se potichu zasměji.
,,Kreténe",,Pojďme pro to pití spolu" zvedne se Ben a Beverly s ním. Bev Richieho obdaruje vražedným pohledem a oba odejdou do kuchyně.
,,Teď" ozve se Richieho hlas vedle mého ucha a po pár sekundách, drží v ruce můj zelený sešit ve kterém je na několika stranách napsáno jeho jméno se srdíčky.
,,Toto je kniha, na kterou jsem se OPRAVDU těšil, až si přečtu" ušklíbne se.,,Ne!! Richie! Dej mi to!",,Nene" zasměje se.,,Notak Richie! Dej mi to!" natáhnu se po sešitě, ale rychle uhne rukou. Dopadnu na jeho postel a naštvaně se na něj podívám.,,Moc pomalý" vyplázne na mě jazyk.
,,Prostě mi to dej Richie" natáhnu se přes něj, čímž břichem ležím na tom jeho.,,Když mi řekneš co v tom máš" odtáhnu se od něj, posadím se vedle něj a jednu ruku položím na jeho břicho.,,Ne" zašeptám a sklopím zrak.
,,Proč? Co tam máš?",,já-",,ty opravdu nechceš, abych věděl co tam máš napsané že?" nadzvedne se Richie na loktech.
,,Ne...tak to není..." odvrátím od něj pohled a chytnu do ruky sešit.
,,Oh...m-my radši přijdeme později" ozve se Benův hlas ode dveří.,,A nebo vůbec" zasměje se Beverly.
,,Co? Nebuďte hloupý! Vždycky jsme pro dobou čtveřici, že Eddie?" zasměje se Richie a já se na něj nechápavě podívám.
,,Jsi takový idiot" vydechnu, ode dveří se ozve smích těch dvou. Richie se na mě ušklíbne a sešit mi vrátí. Potichu poděkuji a potom se všichni vrátíme k dělání úkolů.