Já, Eddie a Bill sedíme ve školní knihovně a děláme si společně úkoly.
,,Hej Richie. Co jsi chtěl říct tu noc u Bev? Bylo to něco o tvém snu?" podíval se na mě Eddie a já mu pohled opětoval. Na chvíli jsem se ztratil v jeho čokoládově hnědých očích. Nepatrně jsem zakroutil hlavou a odvrátil od něj pohled do učebnice přede mnou.
,,Perdona, amigo. No hablo el ingles" (Promiň příteli, nemluvím anglicky)
,,Fajn! Nech si to tedy pro sebe" Eddie se zvedne a odejde s knihou v ruce do útrob knihovny.
Vezmu do ruky čistý nepopsaný papír, zmuchlám ho do kuličky a hodím ho po Billovi.
,,Co je R-Richie?" zeptá se otráveně a neodtrhne pohled od knihy. Nakloním se blíže k němu, aby mě slyšel jen on.
,,Už vím co "loose ends" znamená...ale nechci, aby o tom věděli ostatní. Zvláštně ne Eddie" zašeptám směrem k němu a on konečně odtrhne pohled od knihy a podívá se na mě.
,,Proč?",,Protože ten hlas neříkal "loose ends"...říkal "lose Eds"..."don't lose Eds" podívám se na Billa, který mi věnuje vyděšených pohled. (loose ends= volné konec, lose Eds= ztratit Eddieho, don't lose Eds= neztraťte Eddieho...napsala jsem to v angličtině, protože to podle mě zní lépe)
,,Ztra-Ztratit? Jako v...do pr-prdele! On bude-",,Neříkej to kurva!" vykřiknu a pár lidí se na mě otočí.
,,A-Ale musíme něco u-udělat!" vykoktá ze sebe Bill vystrašeně a podívá se okolo sebe, jestli někde v blízkosti není Eddie.,,Nic se nestane! Nedovolím, aby se něco stalo, slyšíš mě?" řeknu Billovi a ten nervózně polkne.
,,A-Ale",,Byl jsem varován z nějakého důvodu. Věci zde budou fungovat jinak, cítím to" zašeptám si spíše pro sebe, ale vím že mě Bill slyšel.
,,Ře-Řekneme mu to?" ,,Sakra NE! Ty idiote!" dám mu pohlavek a on se na mě naštvaně podívá.
,,Dobře" zašeptá a schová se za knihu kterou četl do doby než jsem ho vyrušil.
,,O čem mluvíte?" přijde k nám Eddie a v ruce drží jinou knihu než se kterou odešel.,,Oh, to se ti nebude líbit, zlato" ušklíbnu se a on nepatrně zčervená. Roztomilé.
,,Zkus to",,Dobře, říkali jsme si jak..." nakloním se k němu a začnu ho lochtat.
,,Aww ti jsi tak roztomile buclatý" (tahle věta tam není, ale říká tam slovo "buclatý" takže jsem ho tam zakombinovala aspoň takhle)
,,Ne Richie! Víš že jsem lechtivý!!" směje se.,,Jsme v knihovně!" směje se dál, až skoro brečí smíchy a snaží se mě od sebe odstrčit.
,,Hej! Vy dva! Chci, aby jste odešli. Hned!" začne na nás křičet knihovnice. S Eddiem se naštvaně sebereme, rozloučíme se s Billem, který se schovává za knihou a dělá že nás vůbec nezná.
Vyjdeme s Eddiem ze školy a vydáme se společnou cestou domů.
,,Hej, jaká část mustanga chybí?" zeptám se Eddieho a očkem ho sleduji.,,Karburátor" ,,jo jasně...chceš jít se mnou...zítra na skládku se po nějakém podívat?" zastavím a podívám se na něj. Zastaví kousek přede mnou, otočí se na mě a lehce se usměje.
,,Dobře, ale půjdeme tam před směnou starého Toma. Ten chlap je šílený!" zasměje se a já s ním.
Tak další kapitola je tu🤍😌
TPWK✨