Další den jsme se sešli v pět večer s Eddiem na skládce. Stál u jednoho z aut a hledal karburátor, přišel jsem k němu a opřel se vedle něj o auto. Potichu mě pozdravil.
,,Ano, tenhle by šel. Auto má šest stoupání že?" otočí se na mě.,,To jsi mi řekl" kývnu hlavou.,,Dobře. Je to trochu rezavé, ale to se dá obrousit" usměje se a dá karburátor ke mě do batohu. Najednou se ozve pípání a štěkot psa.
,,Směna starého Toma?" řekne Eddie vyděšeně.,,Ano a on už toho zatraceného psa pustil" podívám se vystrašeně na Eddieho.
,,PRYČ PRYČ PRYČ PRYČ PRYČ" křičím furt dokola.
,,Já vím, já vím!" otočíme se a dáme se na útěk. Začneme lézt po hoře odpadků, aby jsme se dostali na druhou stranu plotu.
Jsem už skoro nahoře, Eddie je zatím jen v půlce.
,,No tak Eddie!" křiknu na něj.,,Ach jo! Proč jsem si na sebe bral nový svetr?" vydechne naštvaně a smutně zároveň.,,Vypadáš v něm dobře!",,o to nejde Richie!" podívá se dolu pod nás.
,,DO HAJZLU! R-RICHIE!?" otočím se a podívám se na buldoka co stojí hned pod hromadou odpadků po které se snažíme utéct a štěká na nás.
,,Edd-KURVA!" vykřiknu když mi z ruky sklouzne batoh a dopadne kousek od psa.
,,To NE! Ten karburátor!!" začne pomalu lézt dolů a já se na něj vystrašeně koukám.
,,Zapomeň na něj Eddie!! Chyť mě za ruku!",,Ne! Nepřišel jsem sem jen tak pro nic za nic!" začne pomalu lézt dolu.
Z pohledu Eddieho
,,Eddie, pojď sem sakra!" zakřičel na mě Richie.,,Musíme dodělat to zatracené auto!"
,,Co to dělám, co to dělám" opakuji si furt dokola a pomalu jdu k batohu, který je kousek od onoho psa.
,,Jen si vezmu batoh...pejsku" řeknu a pomalu se natáhnu pro batoh. Pes na mě začne hned štěkat.
,,Omlouvám se pejsku!" popadnu rychle batoh a praštím s ním onoho psa, ten zakňučí a uteče pryč. Rychle si batoh hodím na záda a lezu zpátky nahoru.
,,Omlouvám se, omlouvám se, omlouvám se" mumlám furt dokola.,,Přestaň se omlouvat tomu psovi sakra! Kdyby měl šanci, kousl by tě do zadku" chytí mě Richie za ruku a pomůže mi nahoru.,,Jen dělá svou práci" řeknu potichu a sleduji jak Richie leze dolu z plotu. Skočí na zem a sleduje mě.
Z pohledu Richieho
Obdivuhodně zapískám.
,,Pěkný výhled Kaspbraku" ušklíbnu se a sleduju jak Eddie leze dolu po plotu. Ale myslel jsem to vážně, výhled je to hezký. Po celou dobu co leze dolu mu koukám na zadek a nemůžu se odtrhnout.
,,Drž hubu Richie!" vyruší mě jeho hlas z pozorování jeho pozadí a seskočí dolu.
,,Dobře, to bylo vzrušující! Myslel jsem, že dostanu infarkt!!" směje se a já s ním.,,Ale podívej se na sebe! Ani jsi nevytáhl svůj inhalátor!",,já vím!" usměje se na mě a přijde blíž ke mě. Chytí mě za ruku a položí si mou dlaň na svoji hruď v oblasti srdce, svou rukou překryje tu mou.
,,Tady! Cítíš jak mi bije srdce?" usměje se a já ho s úplně rudými tvářemi sleduji.,,A-Ano, ano cítím...bije...rychle" řeknu trhaně a odtáhnu se od něj.
,,Dobře, dost s infarkty!" vezmu ho okolo ramen a jednou rukou ho chytnu za tvář.
,,Pojďme odsud, než ten pes přijde na to, jak vylézt na ten drátěný plot a přijde si sem pro kousek masa z Eddieho" zasměji se a on protočí očima.
Další kapitola je tu🤍😌
TPWK✨