✨15✨

114 12 49
                                    

Z pohledu Eddieho

Nastal víkend a tím i přespávačka u Billa.

Všichni jsme seděli na gauči, tedy až na Richieho, který si akutně musel jít udělat popcorn.

,,Uhněte, uhněte" ,,proč si nesedneš sem?" oboří se na Richieho Stanley, když se Richie opře o jeho hlavu.

,,Protože tohle je moje místo" usměje se Richie a sedne si mezi mě a Stanleyho.

,,Pusť to Slamáku" Ben se na nás otočí a pustí film. Sedne si na křeslo a společně začneme sledovat film.

Když už hrál třetí film, všiml jsem si že na mě Richie kouká.

,,Určitě se na mě divá...co s ním je?" řeknu si v duchu a taky se na něj podívám. Richie odvrátí zrak a začne se znovu věnovat filmu.

Kurva! Všiml si toho? (Richieho myšlenky)

,,Hraje si se mnou? Do prdele! Už jsem z tohohle unavený...pojďme to zjisti" řeknu si v duchu a posunu svou ruku k té jeho, přitom se koukám na televizi a čekám jak zareaguje.

Cože?! Eddie udělal první krok?! Kurva, ano udělal!

Položím malíček na ten jeho.,,Udělej něco idiote" řeknu si znovu v duchu. Moje přání bylo vyslyšeno, Richie položil svůj malíček na ten můj.

Notak Richarde! Teď nebo nikdy!

Najednou Richie chytí svými prsty ty moje, nepatrně se usměju. Najednou se ozve Stanleyho hlas a Richie mě rychle pustí.

,,Tak blízko" zašeptám a doufám že mě Richie neslyšel, ale jak to tak vypadá tak neslyšel.

,,Jdu do postele lidi. Jsou skoro dvě hodiny ráno" zvedne se Stanley.,,Proto se tomu říká filmová noc Stanley a teď je to zajímavě" zasměje se Richie a ukáže na televizi ve které běží film.

,,Tři filmy za sebou jsou můj limit, Richie" zívne si Stanley a zvedne Billa, který se o něj opře. Lehce se nad nimi pousměji.,,Všichni kdo chtějí jít spát, nesledujte mě" vydá se Stanley i s ostatními nahoru.,,Booo! Kaziči párty!",,dobrou Richie" řeknou všichni naráz a zmizí v horním patře.

,,Možná se jim nelíbil film" ozve se vedle nás Benův hlas, lehce sebou leknutím trhnu.

,,Oh, ahoj Slamáku...zůstal jsi",,jop" usměje se Ben a přijde k televizi kterou vypne, jelikož film na který jsme koukali už skončil.

,,Wow! Super film!...Fajn. Taky jdu do postele. Jdete taky?" otočí se na nás Ben.,,Ne, myslím že se podíváme ještě na jeden film. Dobrou Benny" usměje se na něj Richie.,,Dobrou lidi"

,,Mám jít spát taky?" podívám se na Richieho.,,Je to svobodná země, Eddie. Dělej si co chceš" pokrčí Richie rameny.,,Fajn" zvednu se a vyrazím pomalu nahoru. Ovšem Richieho noha mi zaterasí cestu.

,,Uhni",,můžeš se otočit" ušklíbne se.,,Fajn!" vydechnu, obejdu stůl a vydám se do horního patra.

,,Hej! Jen jsem si s tebou hrál!" zakřičí na mě.,,Jdi někam",,bože! Jen jsem si dělal srandu!" otočím se na něj a udělám několik kroku k němu.

,,Já ne. Opravdu jsem se snažil tě chytit za ruku. Protože tě mám rád Richie. Opravdu mám...a někdy si myslím, že ty mě taky...někdy jsem si téměř jistý, že ty mě taky...někdy jsem si téměř jistý a někdy se zase přesvědčuji, že to jak se ke mě chováš jsi jen prostě ty. Proto chci vědět...máš mě rád, nebo ne? A nedaruji ti jestli odpovíš vtipem, přísahám bohu že-",,sakra Eddie" přeruší mě Richie a prohrábne si vlasy.,,Víš že v tomhle jsem k ničemu" vydechne.

Loose Ends •[Překládá se - Zastaveno]•Kde žijí příběhy. Začni objevovat