✨6✨

83 13 9
                                    

Z pohledu Richieho

Stál jsem ve škole u skříněk a povídal si s Mikem.

,,Ahoj Rich!" ozve se za mnou a já se za hlasem otočím.,,Drahá, oh, drahá. Pojďme na to" zasmál jsem se nad větou kterou jsem právě vyslovil a která měla v sobě dvojsmysl. Z Bev jsme se vydali do místnosti kde byli různé prostředky na uklízení. Sedli jsme si na zem a Bev si vyndal z kapsy cigaretu a zapalovač. Tyhle dvě věci mi podala a já se spokojeně usmál. Zapálil jsem si a hned si potáhl, spokojeně jsem zamručel a z pusy vyfoukl šedý dým. Bev mi dala několik polibků na krk.

,,Jsi můj zachránce Marshová. Bůh ti žehnej!" Znovu jsem si potáhl, přitiskl jsem své rty na ty její a vydechl ji kouř do úst. Odtáhl jsem se a Bev mi foukla šedý dým do tváře, potichu se zasmála.

,,Hej Rich? Co se s tebou děje?" posadí se a kouká na mě.,,Musíš být víc specifická, zlato" pohled ji opětuji.

,,U mé tety jsi se pozvracel po tom co jsi řekl Eddieho jméno" ,,uh-uh" zasekl jsem se a lehce zčervenal.,,Viděla jsem ten výraz ve tvé tváři, co to bylo?" pozoruje mě.

,,Oh, no...víš...v mém snu jsem slyšel jak mě někdo varuje před Eddieho smrtí, ale trochu jsem si uvědomil, jaké otravné hovadiny jsem mu chtěl říct, takže jsem v tu chvíli cítil že budu zvracet, asi z nervozity a no tak" řekl jsem nervózně a podíval se na Bev která byla docela vyděšená.,,O můj bože!",,Nene neboj se Bev. Nikdy bych nedovolil, aby se Eddiemu něco stalo. V žádném případě!" řekl jsem odhodlaně a posadil se. Bev na mě nejdřív zaraženě koukala a potom se spokojeně usmála.

,,Richie, máš Eddieho rád že?",,Ty víš že mám Marshová" podíval jsem se na ní lehce otráveně.,,To ano, ale myslela jsem jako v jiném smyslu rád" usměje se na mě a podepře si rukou hlavu.,,Ach...dobře" na chvíli jsem se odmlčel.

,,Je opravdu roztomilý" podívám se na Bev která se chce už na něco zeptat, ale zvednu prst ve znamení, aby byla ticho.,,Žádné otázky. Nevadilo by mi dělat víc, než jen sevřít jeho krásné tváře" na chvíli se zasním a před očima se mi ukáže scénka ze dne kdy byli všichni u mě doma a já Eddiemu říkal o mém snu a když jsem ho potom chytil za jeho tvář. Obě jeho tváře, když jsem se ho dotkl zčervenali.

,,Proč s tím něco neuděláš? Možná proto slyšíš jak ti někdo ve snu říká ty věci. Není právě teď čas na to, aby sis přestal hrát sám se sebou?" pohladí mě po paži.

,,Ne, Eddie by mě zabil. Vyděsil by se a nenáviděl by mě...to by byl asi konec" vydechnu potichu a znovu si popotáhnu z cigarety.

,,Možná ne, možná by tě měl rád zpátky"  vydechne potichu Bev a já se ironicky zasměju.

,,Vše, co dělám, je, že ho otravuji, nejsem takový šťastlivec, Bev. I kdybych byl, nemyslím si, že by do toho chtěl jít" podívám se na ní.

,,Do prdele! Opravdu ho máš rád!" usměje se.

,,MILUJEŠ EDDIEHO!" vykřikne šťastně a já se na ní celý červený podívám. Má pravdu, miluji Eddieho. V hrudi mě začne příjemně hřát a v břiše mě začnou šimrat motýlci.

,,Jdi do prdele Marshová" skočím po ní a svalím ji na zem.

,,Richie miluje Eddieho! Richie miluje Eddieho! Richie miluje Eddieho!" začne zpívat a u toho se smát.

,,Oh Eddie, má lásko, polib mě!" řekne přeslazeným hlasem a začne se smát. Zacpu ji pusu.

,,Drž hubu!"
,,Drž hubu!"
,,Drž hubu!"
,,Drž hubu!"

Bev se mi začne smát do ruky, takže mám celou poplivanou ruku. Zvednu se a utřu si ruku do jejich šatů. Lehce naštvaně se na mě podívá. Odhodím nedopalek od cigarety do koše, hodím si na záda tašku, pomůžu Bev na nohy a vydám se s ní zpátky ke skříňkám.

Najednou zastavím a Bev do mě zezadu narazí.

,,Do prdele!" vydechnu a sleduju Eddieho který stojí za Stanleym. V jedné ruce drží učebnice a  na druhé ruce si na prst namotává svoje pramínky vlasů.

,,Prostě buď v pohodě. Je to jen další normální den. Pojď." položí mi Bev ruce na záda a dostrká mě až k nim.

,,Nazdar kreténi" pozdravím je a oni mi na pozdrav jen kývnou hlavou.

Eddie se nakloní blíž ke mě a nasaje moji vůni. Musím být teď červený až na prdeli.

,,Richie, divně smrdíš" podívá se na mě.,,Ne. Ty divně smrdíš" přeskočí mi hlas.

,,O můj bože" uslyším za sebou hlas Beverly a hned potom uslyším její smích.



























Tak další kapitola je tu🤍
docela jsem se teď rozjela😂🤍

TPWK

Loose Ends •[Překládá se - Zastaveno]•Kde žijí příběhy. Začni objevovat