Z pohledu Eddieho
Byli jsme uprostřed lesa, seděli jsme v kruhu a uprostřed nás plápolal oheň. Já, Mike, Bill, Ben a Stan jsme seděli na jednom spadlém stromě, naproti nám seděla Beverly s Richiem. Beverly hulila trávu a všechny nás zvláštně pozorovala. Potom co si popotáhla se otočila k Richiemu, přiblížila se k němu, pootevřela rty stejně jako Richie a zblízka, že by si člověk z dálky myslel že se ty dva líbají, mu vyfoukla kouř do úst. Richie se odtáhl a kouř který mu předala Beverly vyfoukl a všechny nás sledoval, stejně jako Beverly.
,,Okay, kdo je v tom?" zasměje se Beverly a všichni sklopíme pohled.
Po nějaké chvíli se všichni rozpovídáme. Já si povídám s Billem, Stanley s Richiem a Ben, Beverly a Mike spolu.
,,Věděli jste, že někteří lidé jsou alergičtí na určité druhy bavlny?" zeptá se nás všech Stanley.,,Eddie je pravděpodobně jedním z nich" zasměje se Richie, který má položenou hlavu na Stanleyho rameni. Jen protočím očima, ale neřeším ho.
,,Jsi skvělý vůdce Billy" usměji se na Billa a začnu mu prohrabávat vlasy. Jsem blízko u jeho obličeje, čímž si můžu všimnout několika jemných pih, které pokrývají jeho nos a decentně i tváře.
,,Myslíš? Začíná tady být horko"vydechne, zčervená a lehce se odtáhne.
,,Pak Betsy, ta ráda na něco leze" uslyším Mikea...asi mluví o svých ovcích.
,,Určitě to nechce zkusit?" podává Beverly Benovi jointa.
,,Jsem si jistý Bev, navíc, někdo vás musí dovézt v pořádku domů" vydechne Ben a ruku ve které drží Bev jointa dá pryč.
,,Je tady opravdu horko!" vykřikne Bill, zvedne se a stáhne si tričko.
,,Je nám z tebe všem horko, Denbroughu!" zakřičí Richie a všichni se začneme smát.
,,Myslím, že tohle je znamení, abychom to odvolali a jeli domu" zvedne se Mike a zhasne oheň. Ostatní se taky zvedneme a vyrazíme pomalu k autu. Mike nám dá u auta deky...tedy jen mě, Richiemu a Stanleymu s Billem, protože budeme muset sedět na zadní části auta, která nemá střechu.
Posadili jsme se tedy na zadní část auta a já se pořádně zachumlal do deky, aby mi nebyla zima. Ben, Mike a Bev si sedli dovnitř auta.
Po nějaké době cesty jsem měl zimou úplně červené tváře a nos.
,,Hej" posunul se Richie blíž ke mě.,,Hej" podívám se na něj a lehce se usměju.
Položil si hlavu na mé rameno a víc se ke mě natiskl.
,,Je kurva zima co?",,j-jo" vydechnu a podívám se na něj.
,,Moje brýle jsou úplně zamlžené",,můžu ti je vyčistit" podívá se na mě a podá mi jeho brýle.,,Dobře, děkuji" jen kývnu hlavou a začnu mu čistit brýle.
,,Ede?" zašeptá a já sebou lehce cuknu.,,Ano?",,jsi jediný důvod proč nemůžu nesnášet tohle město, ty a ostatní loseři, samozřejmě...ale ty jsi hlavní důvod" podívám se na něj...teď musím být červenější než jsem byl do teď.
,,Myslím že jsi stále zkouřený Richie" vydechnu.,,Jo...možná jsem" podívá se Richie na oblohu.,,Ale chci ti slíbit, pokud někdy zmizím z tohohle města, vezmu tě sebou" podívá se na mě. Koukám do země a přitom mu čistím brýle...nemůžu se na něj podívat, nemyslí to vážně...je mimo kvůli trávě.
,,Zní to spíš jako hrozba než jako slib",,fajn, ale víš jak to myslím" více se ke mě přitulí.,,Ano, vím",,udělal by jsi to taky? Vzal by jsi mě taky sebou?" zeptá se a já se na chvíli zamyslím...vzal? Ovšem že ano!
,,Jedině kdyby jsi mlčel s těmi tvými 'Tvoje máma vtipy'" zasměji se a otočím se na něj.
,,V tom případě...bylo mi potěšením pane Kaspbraku" taky se na mě otočí, opatrně mu nandám brýle a on se na mě zašklebí.
,,Jsi skutečně noční můra Toziere" protočím očima.,,Ale já jsem ta jedna srandovní, že?",,žádné srandovní noční můry neexistují, Richie" podívám se na něj nechápavě.
,,Já vám ukážu pravou noční můru, jestli kurva okamžitě nezmlknete!" ozve se naproti nám Stanův hlas, který se tulí k Billovi a ukazuje na nás zatnutou pěst.,,Nech je být Stane" chytí ho Bill za ruku a položí si unaveně hlavu na jeho rameno.
,,Okay, už zmlkneme" zamumlá Richie. Usměji se a položím si svou hlavu na tu jeho. Poslední co si pamatuji je, jak mi Richie dal ruku okolo pasu, přitáhl si mě blíž k sobě a více mě přikryl dekou...poté jsem usnul.
Takže, nová kapitola je tu🤍
Jinak, dneska nám přišli výsledky z testů na coronavirus...jsem negativní, což jsem tak napůl čekala, jelikož jsem měla příznaky přes deset dní, takže jsem se z toho už vyléčila, díky bohu🦠😬 bohužel, můj strejda je pozitivní, takže doma budeme muset být ještě všichni z rodiny deset dní😖
Jinak, doufám že vy jste všichni v pořádku🤍🦠
Tak, ještě dneska možná stihnu vydat další kapitolu, ale nic neslibuji😅🤍
TPWK✨