* 16 *

264 23 2
                                    


— Chiar nu era nevoie, Diego, râse Delilah. Dar mulțumesc.

Luă înghețata cu ciocolată și savură gustul dulce de care îi fusese dor. Domnul Scar îi dădu brațul, iar ea îl apucă, continuându-și drumul spre restaurantul la care mergeau. Delilah se îmbrăcase cu cele mai bune haine pe care le avea, sperând să arate cât de cât acceptabil.




— Și? Care e povestea ta? o întrebă după câteva minute în care vorbise numai despre el și familia lui.



— Nimic impresionant, doar iubitul meu care m-a înșelat și apoi m-a dat afară din casă, murmură Delilah. Lăsăm la o parte anii în care am locuit cu o criminală fără să am cea mai vagă idee, și apoi anii în care am încercat să o găsesc și să o fac să plătească pentru ce a făcut, se gândi.


— Îmi pare rău. Hai să lăsăm asta, aproape am ajuns, schimbă subiectul Stepan și o conduse în restaurantul puțin mai luxos decât se aștepta.



O masă era rezervată doar pentru ei. Delilah își comandă același lucru ca Diego, indiferent ce era. Îi era foame, mâncarea din ultimele zile nu fusese tocmai suficientă. Între timp, bărbatul începu din nou să vorbească, iar ea descoperi că îi plăcea să își petreacă timpul cu el. O făcea să uite de majoritatea problemelor pe care le avea.

𝐙𝐄𝐂𝐄 𝐂𝐑𝐈𝐌𝐄 𝟐 • 𝐔𝐂𝐈𝐃 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐓𝐈𝐍𝐄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum