* 72 *

152 21 3
                                    


Tot stresul lui Kai se evaporă. Plăti pentru amândoi și o conduse pe Harlow până în apartamentul pe care îl închiriase. Fără să își dea seama, ea se ducea singură în capcană, iar el n-avea decât să își ducă planul până la capăt.

Îi deschise ușa ca un gentleman și o invită înăuntru cu încredere. Își ascunsese armele și orice alte dovezi incriminatoare în spatele unor haine și pături din dulap, deci nimic nu îl dădea de gol.

— Simte-te ca acasă, o îndemnă pe musafira lui.

Se întoarse ca să încuie ușa, însă simți respirația lui Harlow foarte, foarte aproape de el. Câteva secunde, după ce învârti cheia și ușa apartamentului se blocă, rămase locului, neștiind exact ce să facă. În cele din urmă, Harlow îl trase spre ea și îl sărută.

Kai îi răspunse instantaneu, ca să nu pară ciudat. Profită de situație și își puse mâinile pe talia ei, coborându-le încet, pentru a verifica dacă Harlow e înarmată. Degetele lui întâlniră conturul unui cuțit, dar nu mai reuși să îl apuce, pentru că ea se desprinse din sărut și scoase arma, punându-i-o la gât.


— Wow, ăm, s-a întâmplat ceva? întrebă Kai încercând să rămână perfect calm. Harlow îl privi drept în ochi, de parcă ar fi vrut să îi găurească craniul.

— Nimic, murmură după câteva clipe de tăcere și îi dădu drumul.

𝐙𝐄𝐂𝐄 𝐂𝐑𝐈𝐌𝐄 𝟐 • 𝐔𝐂𝐈𝐃 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐓𝐈𝐍𝐄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum