* 29 *

224 28 0
                                    


— Două shot-uri de tequila, îi ceru Kai Anderson lui Delilah în următoarea seară. Fata aruncă o privire în jur – Michelle nu se afla nicăieri ca să îi vadă și să înceapă cu morala.



Îi turnă băutura lui Kai și își căută telefonul, scoțându-l și căutând anunțul. Îi arătă ecranul bărbatului care tocmai își bea al doilea shot.



— Ce treabă am eu cu asta? o întrebă.

— Tu ești masca, nici măcar nu încerca să o negi, pentru că știu, replică Delilah.



— 1500 de dolari e cam puțin, râse Kai. Și ce o să faci? Mergi la poliție?


— Poate da, poate nu, se eschivă ea de la răspuns. Kai își termină băutura în câteva clipe.


— Mai dă-mi încă două, îi ceru.

— Aproape toate persoanele pe care le cunosc mi-au spus să stau departe de tine, vorbi din nou Delilah. Victimele lui Kai Anderson adunate cu victimele măștii dau un număr destul de mare.


— Nu mi se pare că stai departe, remarcă tipul trecându-și o mână prin șuvițele albastre.


— Îi ataci pe toți pentru că sunt pedofili? Sau te enervează? Sau care e treaba, de fapt? îl întrebă Delilah.

— Ești al naibii de curioasă, văd. Toți cei pe care îi atac sunt tipi care nu au plătit pentru faptele lor și nici nu ar face-o vreodată, dacă nu aș fi eu. Mulțumită? îi explică Kai.

— Faptul că îi pedepsești în felul ăsta nu te face mai bun decât ei, îi replică Delilah. Bărbatul dădu să spună ceva, dar ea o văzu pe Hera intrând în club și se îndepărtă repede de bărbatul cu părul albastru.

𝐙𝐄𝐂𝐄 𝐂𝐑𝐈𝐌𝐄 𝟐 • 𝐔𝐂𝐈𝐃 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐓𝐈𝐍𝐄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum