* 45 *

180 25 0
                                    




Abia la două noaptea reuși Delilah să se întoarcă acasă, după o seară foarte epuizantă. Ușa era descuiată, dar își spuse că probabil o lăsase așa din neglijență.


Apoi îl văzu. Stepan stătea confortabil în unicul fotoliu din camera ei, aruncându-i priviri ucigașe. Delilah îngheță. Nu se așteptase nicio clipă că el ar putea veni după fosta lui.



— În sfârșit ai venit, comentă Stepan. Haide, strânge-ți ce mai ai pe aici și vino acasă. Putem rezolva problema.


— Poate după ce îți ceri scuze și renunți la tonul ăsta atât de arogant, răspunse Delilah în timp ce se gândea cum s-ar putea apăra.


— Nu am niciun motiv să îmi cer scuze, clar? izbucni Stepan. Tu ești cea care a început să aibă secrete față de mine!

Se ridică în picioare, parcă pentru a-și susține mai bine cuvintele. Delilah nici nu se clinti, curioasă de ceea ce avea să facă în continuare. Putea simți mirosul de alcool – probabil bărbatul băuse ca să își facă curaj.

— Ești nerecunoscătoare și nu îmi place asta, îi spuse Stepan. Te-am salvat de destule ori cât să îmi săruți picioarele pentru tot restul vieții tale!

Ridică mâna pentru a-i arde o palmă, dar Delilah fu mai rapidă. Totul dură mai puțin de o secundă; îl împinse cu toată forța pe fostul ei iubit, încât acesta se prăbuși pe podea, lovindu-se cu tâmpla de colțul mesei.






𝐙𝐄𝐂𝐄 𝐂𝐑𝐈𝐌𝐄 𝟐 • 𝐔𝐂𝐈𝐃 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐓𝐈𝐍𝐄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum