* 69 *

175 21 3
                                    

Un sunet înfiorător străpunse aerul. Sub ochii a sute de oameni, roata cea mare se rupse și începu să cadă, încărcată la capacitate maximă. Harlow privea hipnotizată totul, fără să poată procesa faptul că urma să moară strivită în câteva secunde.

Primul instinct al lui Kai fu acela de a fugi cât mai departe de roată, dar pur și simplu nu reuși. Harlow se afla acolo; criminală sau nu, trebuia să o salveze.

Se aruncă spre ea, trăgând-o cât mai departe de roata în cădere. Aterizară amândoi pe iarbă, iar mașinăria se prăbuși la un metru de ei, împrășiind pământul. Toată lumea începu să alerge și să urle în jurul lor, ca într-un infern.

Harlow se ridică prima, privind cu inima strânsă spre sângele împrăștiat pe jos. Doar cadavre. Se îndoia că cineva a reușit să supraviețuiască unei asemenea căderi.

Marcus era mort.

Marcus era mort, fără ca ea să îl atingă cu un deget. Pur și simplu se întâmplase. Harlow tremura din toate încheieturile, fără să se poată opri. Se obișnuise ca ea să aducă moartea, să se simtă ca un dumnezeu în fața victimelor, dar iată că soarta i-o luase înainte de data asta.

Cât de ușor era să mori, de fapt. Cât de aproape fusese să se urce și ea în roată, dar nu o făcuse. Ar fi putut să se afle și ea printre corpurile inerte, acoperite de sânge și înconjurate de oameni înnebuniți cu durere.

Doar că ea era vie, datorită străinului pe care îl întâlnise acum câteva minute.

𝐙𝐄𝐂𝐄 𝐂𝐑𝐈𝐌𝐄 𝟐 • 𝐔𝐂𝐈𝐃 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐓𝐈𝐍𝐄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum