* 47 *

194 25 2
                                    







Hera își scoase din buzunar mobilul și apelă un număr, dând nerăbdătoare din picior.

— Spală-te bine de sânge, îi spuse lui Delilah. Aceasta merse în baie și dădu drumul la robinet. Nu se murdărise atât de mult, dar avea niște pete roșii suspecte pe mâini pe care le frecă frenetic.

Când ieși, Hera îi înmână telefonul. Nici nu apucă să întrebe cine e.

Delilah, sunt Kai, vorbi bărbatul de la celălalt capăt al firului. Spune-mi adresa, vin cât de repede pot.

Tânăra îi spuse adresa mecanic și îi dădu înapoi Herei telefonul.


— Credeam că... ăm... tu și Kai nu vă înțelegeți atât de bine, murmură nesigură.

— Între mine și el sunt multe treburi complicate, nu are rost să îți bați capul. Mai bine adu ceva să ștergem masa și podeaua, îi replică fata. Era surprinzător de stăpână pe situație, de parcă un mort nu ar fi stat întins la picioarele ei.



Delilah aduse un mop și o găleată cu apă, mulțumind tuturor sfinților și demonilor că proprietara nu se afla acasă. Dacă stătea să se gândească, femeia era mai mult plecată. Se apucă să șteargă fiecare picătură de sânge sub privirile de vultur ale Herei, evitând să se uite spre ochii larg deschiși ai lui Stepan.


Kai Anderson veni într-un sfert de oră, chiar mai repede decât se așteptase ea.



— Ai cam terminat treaba pe care o începusem eu, îi zâmbi lui Delilah, care nu avea niciun chef de glumă.

Bărbatul se scotoci prin buzunar și scoase două chei.


— Delilah, aici sunt cheile de la mașină și de la casă. Mașina mea e parcată la intrare, una neagră. Pune pe GPS strada Glent numărul 246, acolo stau eu. Încuie-te în casă și nu da drumul absolut nimănui. Eu și Hera ne descurcăm de aici.







𝐙𝐄𝐂𝐄 𝐂𝐑𝐈𝐌𝐄 𝟐 • 𝐔𝐂𝐈𝐃 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐓𝐈𝐍𝐄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum