1.DEO

476 26 2
                                    

xxx:Kashley ustajj!Trebas da se spremis zakasnices na  avion!!

čula sam kako se moja najdraža majka dere.

Ja:Još samo 5 min plizzz  - _-

Mama:Ni sekundu više. Rekla sam da ustajes, uostalom spavaju u avionu.

Ja:Ughh mrzim kad rano ustajem!

*Ustala sam jedva nekako,otisla sam do ormara i uzela crne hlače, bijelu majicu, bijele starke,crnu kožnu jaknu i spremila se. Kad sam se obukla otisla sam u kupaonu(koja je ujedno u mojoj sobi) da obavim jutarnju higijenu .Šminku ne stavljam jer mi je ne potrebna.Bila sam gotova za 15min. Sišla sam dole i vidjela mamu kako hoda tamo-vamo,a tata nervozno stoji i drži moj kofer. Blago sam se nasmijala tim prizoru.

Mama:Sta ti je sad smijesno?!

Ja:Nista,nista.-brzo sam joj odgovorlila.

Tata:Hoćemo li ovako stajati ili da se vratim u krevet? -tata je smoreno odgoborio.

Ja : Ajde idemo.

Mama:Hoćemo li ići po Madison ili idemo odmah.

Ja:aaaa fuck zaboravla sam na  nju!Idemo po nju.

Mama:Kashley riječnik!! -mama je zapiskutala sa svojim krestavim glasom.Samo sam je ignorisala i izaša iz kuće i otisla po Mad.Ona je već stajala ispred kuće pokusavajuci da se izvuče iz zagrljaja njenih roditelja.

Ja:Pa dobro ljudi neće je biti samo 2 sedmice.

Mad:I ja to kazem ali oni ne prestaju da plaću.

Teta Kery :Lako je vama ali ona će meni nedostajati.

Ja :Ma ajde ako tako nastavite mi ćemo  zakasniti.

Mad:Da ,da ,a ja se onda mogu pozdraviti sa shoppingom. -to je rekla u duhh tonu. Ona je luda za shoppingom i voli punoo da se licka.

Teta Kery:Ti samo na  shopping misliš. Pozabavi se malo knjigom i slusaj sta profesori pričaju tokom predavanja .

Mad:Ma hocu znas ti da sam da good girl.

Teta Kery:Znam zato ti i kazem. -na to smo se svi nasmijali a Mad je samo napravila ogorčenu facu. Pozdravili smo se,a onda su moji dosli i krenuli smo. Tokom vožnje nismo nešto previše pričali osim što smo se ja i Mad stalno kikotale.

Mama:Stigli smo. -rekla je i otvorila nam vrata da izadjemo.Ispred je stajala naša razrednica(koja inače izgleda kao da je s Jupitera pala )i ostali ucenici. Moji roditelji su nam pimogli sa koferima. Ponovo smo se pozdravili u finaly smo ja a i Mad krenule.

VOZNJA

Stjurdesa:Molimo sve putnike da svezu svoje sigurnosne pojaseve i ugase mobilne telefone.Hvala.-čim je stjurdesa završila svoj "govor " Mad je ljuto frknula .

Mad:Pff baš sad da ugasio mob kad mi je najpotrebniji.Nije mogla jo malo da sačeka!

Ja:Amm zašto ti je sad baš "najpotrebniji"?

Mad:Pa..Hahahaha..znas amm... -nastavila je da se izvlači ali joj nisam povjerovala. Pa ni budala joj ne bi povjerovala.

Ja:Mad jel ti to meni nešto krijes?-pitala sam je sa sumnjicavim pogledom.

Mad:Pa nisam ti rekla da sam upoznala jednog macana. Znas kako je zgodan i lijep, visok ima smedje oči kao ja jojj Tady ja sam se zaljubila.-previše uzbuđeno je rekla sve to. I taj glupi nadimak uff.Taj nadimak mi je dala kad sam spavala kod nje i nisam  smijela da spavam  bez nekog medvjedića. Bozee ja razmišljam o nadimku a ona je zaljubljena pa valjda bih je trebala zagrliti.Da sigurno bih je trebala zagrliti i to ću i uraditi.

Ja :A tako znači ?-pitala sam je sa osmjehom na licu. Druze nije se zaljubila ovako od kad je Mike prevario.

Mad:Da tako je. -odgovorila mi je na predhodno postavljeno pitanje.

Ja:Onda zasluzujes zagrljaj-prišla sam joj i jako je zagrlila.Let je prošao brzo s obzirom da sam pola prespavala, a pola me je Mad smarala sa njenim "macanom".

------------------------------------
Hejj prvi dio je tu nadam se da vam se priča svidja. Znam da je ovaj dio dosadan i da nema Justina ali ne mogu običnu djevojku i pop senzaciju odmah da spojim.Ako imate vremena čitajte priče od :
@dajanajankovic900-Protect
@katarina669-Never say Never
Sledeći nastavak će sutra

Hate but Love (j.b.)Where stories live. Discover now