Prošlo je sedam dana od incidenta sa Justinom.Juče smo se vratili sa ekskurzije, ostala nam je još jedna sedmica do završetka škole ,a ja još nisam odlučila sta dalje.Što se tiče Justina on je pokušavao da održi kontakt sa mnom ali sam ga vješto izbjegavala i ignorisala.Pomalo mi je slatko što se trudi da dobije moju pažnju. Moji osjećaji prema njemu nisu se promjenili. Mad i Luke su još uvijek zajedno i tako su slatki.Trenutno se spremam da idem sa Mad do Starbucksa.Obukla sam duboki crni šorc,maicu koja mi je otkrivala stomak sa natpisom Jack Daniel's(valjda se tako piše) i crne marte.Svoju plavu kosu sam svezala u neurednu pundju. Od šminke sam stavila malo maskare da istakne moje ledeno plave oči i bezbojni sjaj za usne.Uzela sam telefon i napisala Mad poruku :
Spremna sam.Čekam te ispred
kuće. xKxUzela sam kožnu jaknu i izasla ispred kuće da sacekam Mad.Sjela sam na ivicnjak i čekala.Nakon dve minute kraj mene se zaustavio crni BMW.Zbunjeno sam gledala u auto sve dok glava od moje Bff nije provirila kroz prozor.
Mad:Ajde upadaj -nasmijano je rekla dok sam je ja ja još uvijek gledala telećim pogledom.
Ja:Čije je ovo auto? -pitala sam je dok sam ustajala sa ivicnjaka.
Mad:Justinovo- jednostavno je rekla. Samo sa zakolutala očima i otvorila vrata zadnjeg sjedišta.Na zadnjem sjedištu je sjedio Luke.
Ja:Ćao-rekla sam ne zainteresovano.Mad i Justin su sjedili naprijed vjerovatno da ja ne bi napravila scenu ako bi sjedila naprijed.
Justin:Cao babe -nije mi se dalo prepirati pa sam ga ignorisala.Upalio je radio na kojem je bila njegova i Chrisova pjesma Next to you koju ja jedino i znam .Počela sam lagano pjevusiti. Pridružili su mi se Justin i Mad.
Justin:Otkud to da ti znas moje pjesme?-pitao me pitanje na koje ni sama neznam odgovor.
Ja:Pa neznam.. Lijepa je ,a i znam jedino ovu.- rekla sam ono što mi je prvo palo na pamet. Ali moram priznati da je baš sladak u spotu.Moje razmišljanje prekinula je buka i udaranje ruku po prozoru.Jebote prepala sam se.
Ja:Sta je ovo?-pitala sam preplašeno. Još od malena se bojim biti u malom prostoru i u gužvi ljudi.Imam neki glup osjećaj da će mi nešto uraditi ili slično.
Justin:To su novinari,a sad ajmo izaći.-nisam znala sta ću pa sam vrisnula.Svo troje su se okrenuli prema meni, a ja...meni samo što suze nisu krenule od straha.
Ja:Mad molim te pomozi mi.-rekla sam na ivici placa.Mad je znala o cemu se radi.
Mad:Ona se boji kad je u gužvi misli da će joj nešto uraditi nmg sad objasnjavati al..- pričala je užurbano dok je Justin nije prekinuo Justin:Vi izadjite,ja ću joj pomoći.-Luke i Mad su izašli i krenuli prema ulazu, a Justin je došao do mojih vrata i otvorio ih. Zaslijepio me je bljesak bliceva, čula su se svakakva pitanja.Justin me je uhvatio za desnu ruku, a drugom me je zagrlio.Stisla sam se uz njega. Ima tako mekane i nježne ruke.U njegovom zagrljaju osjećala sam se sigurno.
Justin:Ne boj se,ja sam sad tu i nikome neću dopustiti da ti nešto uradi-saputao mi je na uho, njegov dah je učinio da se najezim.Ubrzo je stiglo i obezbeđenje pa su nam pomogli da stignemo do ulaza u Starbucks.Cijelo vrijeme Justin me nije ispustio iz zagrljaja mada nisam se bunila što više i svidjelo mu se u njegovom zagrljaju.Njegov parfem je savrsen.Sjeli smo za stol koji je u ćošku tako da nas novinari ne mogu uznemiravati.Justin je sjeo do mene, a preko puta nas Mad i Luke.
Ja:Hvala ti -rekla sam mu i nasmijala se.
Justin:Nemas mi se zasto zahvaljivati nepravilnih to opet.-rekao je i namignuo mi.
Mad:Ovdje frcaju iskre jebote jedna me već opekla.-na to sam se glasno nasmijala. Odjednom se Justinova lijeva ruka našla preko mog lijevog ramena .Podigla sam glavu i susrela sa savršenim smedjim očima.On je učinio nešto što nijedan muskarac nikad nije uradio za mene. -Pa normalno da nije nijedan uradio tako nešto kad nikom nisi ni dopustila.- mrzim što moja usrana podsvijest ima pravo.Trgnula sam se iz svojih misli.On je još gledao kao opčinjen u moje oči.Nasmijala sam se i okrenula glavu. Čim sam okrenula glavu susrela sam se sa dva nasmijesena lica.Mad i Luke.
Justin:Tebi je jasno da ćeš šutra izaći u novinama na naslovnoj strani. -samo sam udahnula i kimnula glavom znam da odsad nista neće biti isto...
-----------------------------------
Hejj zao mi je što nisam postavila nastavak kad sam i rekla ali nisam imala vremena.Odsad će nastavci ići kad budem imala vremena i biće duži .Komentarisitee
Posvete:
@ivanakurnjicki
@marijatubak