Stala sam pred vratima i duboko udahnula.Prošla sam rukom kroz kosu i pokucala.
Rrazrednica:Udji-ušla sam i vidjela razrednicnicu kako sjedi i naravno čita sigurno neku dosadnu knjigu.
Ja:Razrednice zvali ste me?
Razrednica:Da zvala sam te da ti kazem nešto važno i vezano za našu školu.-bljak kako ljigavo priča
Ja:Pa recite-nemam ja čitavu noć zabo krastaco naravno da joj to nisam rekla ali tako bi joj to sasula u facu. Nema veze sacekacu zadnji dan škole.
Razrednica:Danas me je zvala moja prijateljica koja ima sina tvojih godina. On će sutra da dodje u školu da se upiše i želim da mu ti pomažeš dok se ne snadje .-jedva sam docekala da završi svoj govor. Ne mogu više stajati noge me bole.Sad još moram pomagati nekom streberu. Ala se uvalih.Sta me snadje.
Ja:Ok mogu li sad ići? -nemam više strpljenja.Taman da uhvatim bravu zablji glas me zaustavi.
Razrednica:Kashley kakva je to odjeća? -ala sikće.Jebemti sta ću sad?
Ja:A to...Ahaa..Hahaha..Pa -taman da smislim neku laž kad me je prekinula .
Razrednica:Nemoj ni pokušati da me slaže!!
Ja:Pa dobro.Pobjegla sam iz hotela i otisla u klub. -uhvaćena sam ali naravno neću odati Mad.
Razrednica:Molimmm!!!!!!
Justin's POV
Prije nego što su nas izbacili iz kluba pronašao sam prijateljicu one misteriozne djevojke kojoj sad znam i ime.Došla je na ekskurziju sa školom.Sutra ću otići do hotela gdje odsjeda da se upisem u tu školu.Sigurno mislite da sam lud ali ona je tako zgodna i mnogo mi se svidja.Možda ima momka ako ga ima ukrascu je od njega. Ona će biti moja.
------------------------------------
Znam nastavak je dosadan.Hvala što čitate i komentarisete.Pišite ono što vam se svidja a što ne .
Posvete:
@marijatubak
@milanaplavsic11
Sledeći nastavak je sutra