6.DIO

233 21 2
                                    

xxx:Hej

Ja:Justin sta hoces?!-prosiktala sam kroz zube.Povraća mi se kad ga vidim. Tražiću da se vratim kući. Tad ga neću morati gledati. Uggh toliko mi se gadi.Ma sta ja to pricam?On je lijep i zgodan ali me puno nervira ali..Sta sam ja to upravo pomislila?Pa dobro  nisam slagala ali moram navici svoju masku prije nego se desi nešto što ne bih zeljela.

Justin:Ako želiš ja mogu otići iz škole .Msm ako ti toliko smetam, msm očito je da ti smetam i da me mrzis.-učinilo mi se da sam vidjela suze u njegovim očima ali to je sigurno neka optička varka nemoguće da bi on plakao.

Ja:Kako slatko-sarkazam

Justin:Molim?-pogledao me zbunjeno .

Ja:Ti vrlo dobro znas da te ja mrzim zato nemoj više da mi se priblizavas.

Justin:Zašto ne mozes da se pomiris sa tim da smo Mad,Luke i ja na neki način prijatelji?

Ja:Da su izabrali nekog drugog ne bih se bunila ali ti... -prekinula sam se  sama u pola izlaganja  svog savrsenog govora.

Ma kako da ne cuj savršenog govora. pfff

Zacepi sta ti znas! -

Bože sta mi se sve neće desit?Sad pricam sama sa sobom.Brzo sam potresla glavom. Definitivno sam luda.

Pa cuj ,nije da je to velika stvar.

Molim!?-ughhh vristacu Vratila sam se u realnost mada nisam sigurna koliko sam uspjela.Justin je idalje stajao i zbunjeno me gledao.Jebote o cemu smo mi uopšte pričali.Ma boli me briga.Iznervirana sam i samo ga se želim riješiti.

Ja:Ughh samo zaboravi.-rekla sam živčano i zatvorila mu vrata pred  nosom.Otisla sam po telefon i nazvala mamu da dodje po mene. Dosta mi je ovog sranja.Razrednica već zna da će Mama doći. Ostalo mi je još da se spakujem i čekam.

-----------------------------------
Hej ,hej ,hej kako ste? Zao mi je što nastavka nije bilo i što je ovaj nastavak kratak i užasan. Novi nastavci će ići češće jer sam prva smjena.Hvala svima koji čitaju moju priču.Sledeći nastavak će sutra.

Hate but Love (j.b.)Where stories live. Discover now