Probudio me alarm koji je neprestano skicio.Ne mogu ga više slušati.Gdje je Mad?Zašto ga ona ne ugasi?Pa naravno nje nema.
Ja:Ughh sve moram sama.Mad gdje si?-naravno odgovor nisam dobila što znači da sam potvrdila svoje sumnje i da je ponovo prespavala kod Lukea u hotelu.Okrenula sam se na drugu stranu i pogledala na sat bilo je 8:45 .Sranje.Zakasniću na doručak i onda će razrednica sve reći mami danas kad dodje.Brzo sam otvorila kofer i uzela sivu trenerku i crnu maicu kratki rukava. Za tuširanje nemam vremena.Na brzinu sam obavila ličnu higijenu. Za dve minuta sam bila obučena.Na redu je frizura. Nju sam samo pocesljala i svezala u neurednu pundju.Od smineke sam stavila samo maskaru.Gotova sam. 8:55 dobra sam.Izasla sam iz sobe i zaključala je.Čim sam krenula prema stepenicama s prozora u hodniku hotela ugledala sam dobro poznato auto. Omg. Mama je tu. Nek mi je Bog na pomoći.Sišla sam niz stepenice i ugledala Justina koji je stajao sa nekim starijim čovjekom i dva preslatka momka.Odolila sam buljenju u ta dva slatkiša i nastavila put prema restoranu.Čim sam ušla svi su pogledali u mene.Sta se dešava?Nažalost moram ih prekinuti u tom buljenju.
Ja:Sta buljite?Znam da sam savršena ali nemorate toliko da slinite.-u tom trenutku neko me je potapsao po ramenu. Okrenula sam se i susrela sa Justinom i ona dva slatkiša i onim starijim covjekom. Izraz lica bio mi je kao da zaustavlja smijeh.Moje buljenje prekinuo je njegov glas.
Justin:Gospođice Savršena i također Umišljena ja mislim da su ipak u mene gledali jer ipak sam ja Justin Bieber,a ti ne mozes biti savršena ni kad bi uradila 60 plastični operacija-cijelim restoranom odzvanjao je smijeh svih prisutnih.Moji obrazi poprimili su boju paprike. Koji blam.On je meni upravo rekao da sam ja ružna sa i bez operacija. Ja sam se samo sprdala nisam mislila nista ozbiljno.Osjetila sam kako mi se suze skupljaju u očima.Brzo sam isticala napolje .Tamo me dočekalo još jedno iznenadjenje.Mama i razrednica kako divno.Prišla sam im,a onda su uslijedila pitanja...
Justin's P.O.V.
Znam da sam se ponio kao kreten ali me nervira to što me odbacuje i odbija.Čim je istrčala napolje Scott mi je pogledom dao do znanja da ćemo razgovarati.Samo sam izdahnuo i pošao za njim.Ryan i Chaz su otišli barit, a ja imam psiho terapiju.Najradije bih otisao za njom.Scott zna za upis u školu i zašto je do njega došlo on to podržava.Ušli smo u moj apartman i on je krenuo.
Scott:Zašto se tako ponašas prema curi koja ti se navodno svidja?!-jebote al me nervira.Sta se on ima koji kurac derat na mene?
Ja:Nervira me to što me odbija i odbacuje trudim se ali ona me mrzi.
Scott:Pa poslije ovoga i ja bih te mrzio.Rekao si joj da nemoze biti savršena ni sa 60 operacija pred svima.Zamisli kako bi se ti osjećao da tebi neko nešto tako kaže.-al ga pretjeraa.
Ja:Meni niko nista takvo neće reći zato što sam ja savršeno sexy.-rekao sam ponosno.Zao mi je malo što sam joj to rekao jer ona je najljepša ovako i ne treba joj operacija.Kako mi je to u tom trenutku palo na pamet?Sjebo sam sve.
Ja:Sta ću sad?- pitao sam očajno sam sebe.Ali sam dobio ne baš utjesan odgovor.
Scott:Neznam- odgovorio je i sjeo na fotelju.
-Hvala stari baš si mi pomogao neznam sta bih bez tebe.-pomislio sam sarkasticno.Sjetio sam se! Ustao sam sa kreveta i krenuo prema vratima.Ali sam prekinut i u tom činu.
Scott:Gdje ćeš?-Sta te briga! naravno nisam mu to rekao ipak on strpljivo trpi moja sranja baš kao i ovo.
Ja:Idem za njom.-rekao sam i izašao.
-----------------------------------
HAPPY 21 BIRTHDAY JUSTIN!!!
NADAM SE DA SU TI SE SVE ZELJE ISPUNILE AKO NISU ONDA DA TI SE ISPUNE.AAAA NMG VJEROVATI DA ON IMA 21 GODINU. ZA BELIEBERE ON CE UVIJEK IMATI 16 .NADAM SE DA CEŠ JEDNOM DOCI NA BALKAN.
I LOVE YOU SOO MUCHHH.<333333333333333333333333333
Znam da je nastavak sranje .Hvala svima koji čitaju priču. Komentarisite.Pišite kritike i ono što vam se svidja.Ja nmg odgovarat na komentare jer mi se nešto desilo sa e-mailom.Sledeći nastavak je sutra jer sam prva smjena.
Posveta:
@becky10-11