Ustao sam u 7:30,a njima doručak počinje u 8:30 taman imam vremena se spremim i krenem.Tražiću da me ubace u njen razred. Ipak sam ja Justin Bieber meni niko ne može da odoli.Ušao sam u kupaonu i istusirao se, zatim oprao zube i obukao bijele bokserice.Iz ormara sam izvadio crne hlače, bijelu maicu i crnu kožnu jaknu. Nakon oblačenja napravio sam frizuru uzeo telefon, novcanik i ključeve od svog Range Rovera (valjda se tako piše) i izašao napolje.Kad sam stigao pred hotel bilo je 08:15 moram požuriti.Čim sam izašao zaslijepili su me blicevi fotoaparata što znači samo jedno. NOVINARI!! Mrzim ih. Kad su prije saznali da sam ovdje?uhh jedva sam se progurao do ulaza. Kad sam ušao nista bolje me nije dočekalo. Djevojka na recepciji je bukvalno hvatala oči po stolu.Hah lijepo je biti ja.Hahah. Kad mi je rekla gdje je soba njene razrednice brzo sam se zahvalio i otišao prema stepenicama ne preferiram liftove.Kad sam stigao na drugi sprat tražio sam sobu 1254.Evoo je! rekao sam u sebi.Pokucao sam ,zatim čuo glas vjerovatno gospođe Lachowski.
Ona:Udji-otvorio sam vrata ,a unutra je bio neki dečko i gđa L.
Ja:Dobro jutro -rekao sam sa svojim perfektnim osmjehom.
Gđa L:Dobro jutro gospodine Bieber. - nasmijala se sa izvještačenim osmjehom aalaa je ružna.
Ja:Došao sam razgovarati o nečemu.-pogledao sam u zbog momka dajući znak da izadje.
Gđa L:Dobro. Ian mozes li izaći na doručku ću ti predstaviti Kashley koja će ti pomoći da se uklopis.-čim sam čuo njeno ime obuzela me takva ljubomora. Ali je prvo moram osvojiti kao prijateljicu,a onda i njeno srce.Sredicu da Kashley ne mora njemu da pomaže već meni.
Ian:Dobro -rekao je i nerado me pogledao.Čim je izašao gđa L je počela:
Gđa L:Sta vas dovodi ovdje gospodine Bieber?-puno toga pomislio sam i nasmijesio se svojim mislima.
Ja:Pa želio bih da se upisem u vašu školu čuo sam da je dosta dobra,a i trazim mlade talente kojima bih pomogao u izgradnji karijera.-pa djelimično sam rekao istinu. Tačno je da bih pomogao talentima ali tu sam samo zbog Kashley ali neka to ostane mala tajna koju ni sebi nisam u potpunosti priznao.
Gđa L:Pa to je jako lijepo od Vas gospodine Bieber.Vas dolazak u nadu školu donijeće joj popularnost i više djece će se upisivati .-rekla je uzbuđeno ,tipična kucka samo na pare misli.Želio sam samo da izadjem odavde.
Ja:I još nešto.. -rekao sam,a ona me je gledala sa iscekivanjem.
Gđa L:Recite -ubija je ova neizvjesnost
Ja:Gđica Kashley ide meni zna ona će meni pomagati da se snadjem.-rekao sam, a ona je otvorila usta od šoka.
Gđa L:Ali već sam rekla Ianu da će.. -brzo sam je prekinuo
Ja:Ne zanima me ona.ide.meni.Kapirate?- samo se nakasljala i potvrdno kimnula glavom.Pobjedonosno sam se nasmijao.Izašao sam iz sobe i krenuo prema restoranu tamo je valjda doručak.
Kashley 's P.O.V.
Spremam se da idem na doručak.Obukla sam crne hlače, jeans kosulju i crne čizme. Brzo sam svezala kosu u neurednu pundju .Uzbuđena sam zbog novog učenika. Baš me zanima ko je on?Je li zgodan?Spricnula sam malo svog omiljenog parfema, stavila bezbojni sjaj za usne i maskaru.Gotova sam. Stala sam pred ogledalo i svidjelo mi se kako izgledam.Vratila sam se do kreveta da probudim Mad. To nije lak zadatak.Nakon 10 min probudila sam je.Brzo se spremila i izašle smo.
Na doručku:
Razrednica: Dobro jutro dragi ucenici.Prije doručka želim da vam saopstim jednu vjest.Danas nam dolaze dva nova ucenika.-u tom trenutku ušli su Just..JUSTIN?! i neki momak sa plavim očima.Stace Justin koji kurac ovdje?Ubicu se.
Razrednica:Jutros je došlo do mjenjanja plana tako da Kashley neće pomagati Ianu.. -pokazala je na onog sa plavim očima koji je izgledao jebeno presvrseno. Oblizala sam usnice dok sam ga zamišljala bez majice i hlača.- već Justinu-sad je pokazala na Justina kojega su već okupirale cure.Koji kurac je ona upravo rekla?!Pa malo je reći da ću sad napraviti show.
Ja:Zašto baš JA moram da POMAŽEM JUSTINU?Ja tog lika uopste ne podnosim!Ne možete me natjerati na ono što ne želim samo zbog ugleda i slave ove JEBENE škole!!- posebno sam naglasila bitne rijeci.Sad se lakše osjećam sasula sam joj sve u njenu odurnu facu.
Razrednica:Kashley kakvo je to ponašanje?Odmah se izvini Justinu! Ja:Jebeno mi prestani naređivati i govoriti sta da radim! Neću se nikome izviniti to što si razrednica i što se jebes sa direktorom ne daje ti pravo da mi naredjujes!!!-šok i nevjerica preplavili su njeno lice.Ionako svi znaju da kod direktora ide na redovne terapije zvane jebanje.Pocrvenila je od sramote i ljutnje.Vrijeme je da nastavim govor Ja:Sta?Maca popapala jezik?Ha?!-samo je spustila glavu i krenula prema meni.I sad će krenuti prijetnje.
Razrednica:Kashley ne isprucas li se meni i Justinu zvacu tvoje roditelje.-hahaha jesam rekla ne zna nista drugo nego prijetiti ali dosta je bilo sjediti i gledati kako te ona s vremena na vrijeme ponizava.
Ja:Znas sta? Zovi ih zaboli me..! -bacila sam joj viljusku u facu i otisla prema svojoj sobi. Čim sam ušla u sobu počela sam bacati i rušiti sve stvari koje su mi se našle na putu.Kad sam se malo smirila sjela sam na krevet i duboko udahnula ne bi li se još malo smirila.Taman da zatvorim oči i zaspim kucanje na vratima me prekinulo.
Ja :Evo me! -kad sam otvorila vrata moje disanje se ponovo ubrzalo i postala sam bijesna.
xxx:Hej
-----------------------------------
Sta da kazem osim Kashley je prava dramaqueen. Nadam se da vam se svidja ova priča. Sledeći nastavak neznam kad će jer sam druga smijena ako stignem možda postavim sutra ujutro.Posvete dobijaju:
@milanaplavsic11
@ivanakurnjicki
Hvala vam puno cure..Pišite što vam se svidja,a što ne.