3.DIO

279 22 2
                                    

xxx:Hello ljepotice I'm Justin.

Okrenula sam se i ugledala osobu koju mrzim više od svega.To je bio Justin Bieber.Odmah sam preokrenula očima i pokušala da izvucem svoju ruku iz njegovog stiska.Mrzim ga od kako sam pročitala i čula sta je sve radio, bio je hapšen i uništavao tudje kuće. Njega boli briga kako se ljudi i njegovi fanovi osjećaju.Vratila sam se u stvarni svijet i opet preokrenula očima. Moram pobjeći od njega što prije.

Ja:Nažalost znam  ko si sta hoces?-rekla sam to tako drsko i bezobrazno da sam samu sebe iznenadila ali staces moram ako želim da se rijesim ovog morona.

Justin's POV

Čim sam završio sa snimanjem nove pjesme nazvao sam Ryana da ga obavijestim za odlazak u klub što je on naravno prihvatio i obavjestio ostale.Izašao sam iz sobe i ušao u kupaonu da se istusiram i sredim ipak idem medju ljude ne životinje.Nakon toga  namjestio sam friz izasao iz kupaone zgrabio sam ključeve od auta i novčanik.Izletio sam iz kuće i krenuo prema klubu.

(...)

Već se sat vremena ovde smaram i neznam sta ću ako se nepojavi neka normalna  djevojka.Čim sam to pomislio izgleda da je Bog uslisio moje molitve .Djevojka plave duge kose kao i plavih očiju isticala se iz mase ljudi.Brzo sam popravio majicu .Prišao sam joj i uhvatio  je za podlakticu.Nakon što sam joj se predstavio kao svako normalan ona je gledala kao da će mi facu razbiti ,a to je potvrdila i njena rečenica.

Ona:Nažalost znam ko si sta hoces?-sa svakom izgovorenom  rijeci iz nje je izbijao bijes pomiješan sa bahatoscu i drskosti. Sad sam 100% siguran da ovu djevojku nije poslao Bog.Nisam joj baš omiljeni,šteta ona je tako prelijepa.BOZEE sta sam ja to jebeno pomislio???

Ja:Wohoo,polako smiri se! Izgleda da nam je neko večeras lose volje. A jbg moglo nam je biti lijepo nocas.I da prejebeno izgledas u tom šorcu i topu.-malo oduševljeno sam joj to rekao. Samo je preokrenula očima i izvukla svoju ruku iz moje. I otisla je. Otisla je?Ona je MENE  to upravo odbila?Moram saznati gdje živi i eventualno sve o njoj.Hah baš sam skroman.Ostatak večeri sam se zabavljao sa nekim kurvicama i raspitivao o djevojci kojoj ni ime ne znam.

Kashley's POV

Brzo sam otisla od njega i tražila svoju prijateljicu čim sam je našla odmah sam dosla do nje.Moram što prije pobjeći odavde.

Ja:Kad idemo?-upitala sam je nestrpljivo

Mad:Pa tek smo došli nećemo još ići.-Mad je zbunjeno rekla.E baš ti hvala. Kako da se izvucem odavde jebem ti sveee aaa.

Ja:Ja odo nije mi baš dobro vjerovatno zbog ovog mirisa.-nadala sam se da će povjerovati jer ne mogu biti ovdje ni sekunde.

Mad:Jel to zbog Justina?-upitala je. Jebotee sta ću sad kako ona zna. Već me panika hvata ok smiri se.

Ja :Kako. ti .to. znas ?-upitala sam je sa prekidima u rečenici kao da mi je vaduha nestajalo.

Mad:Vidjela sam,a  i raspitivao se za tebe.

Ja:Molim?!Ughhhh kako god ne zanima me.Odo ja u hotel.

Mad:Jesi sigurana da mozes sama?-samo sam je pogledala telecim pogledom.

Ja:Mogu sama nisam invalid-

polako sam joj objasnila kao da je retardirana .Nisam ni piće naručila, a već mi se smucio čitav klub.I Justin. Uggh vristacu. Na ulazu vidjela sam zastitare kako izbacuju neke pijane budale,krv mi se sledila u žilama.Nastavila sam koracati  sve do ulaza u klub jer nije bilo izlaza sa druge strane.Na ulazu sam stala. Dok je zastitar tjerao te pijanice iz kluba zadnji medju njima bio je Justin.Skupila sam hrabrost i izjurila iz kluba,mislila sam da me Justin neće primjetiti da izlazim ali pogrešno. Ugledao me je!Dodjavola vidio me je i nekoliko puta me je dozivao ali sam brzo potrcala prema taxiu koji me je čekao i otisla. Dok smo se vozili razmišljala sam kako me je prepoznao medju svim tim ljudima.Taxi se zaustavio i prekinuo me i razmišljanju.Dala sam taksisti novac i izasla. Ali i ramo me ne dočekalo prokleto inenadjenje.Recepcionarka koja je stajala i obratila mi se:

Rec:Vi ste Kashley Brown ?-nestrpljivo me je upitala

Ja :Da zašto? -aalaa zla sta ako je razrednica saznala da smo pobjegle jebote najebala sam.

Rec:Dodjite samnom.-službeno sam mrtva. Jebemti i klub sve.. nastavila sam u sebi proklinjati ,sve dok nismo stigli do vrata razrednica sobe.Bože pomozi da me nečim ne drmne u glavu.

------------------------------------

Nije nešto al dobro.Hvala što čitate. Posvete dobijaju :
@ivanakurnjicki
@milanaplavsic11
@marijatubak
@dajanajankovic900
Hvala vam curee
Sledeći nastavak je sutra ,ako hoćete pročitajte priče od:
@dajanajankovic900-Protect
@katarina669-Never say Never

Hate but Love (j.b.)Место, где живут истории. Откройте их для себя