Kashley's P.O.V.
Probudile su me jebene zrake sunca.Otvorila sam oči i pogledala zbunjeno oko sebe. U svojoj sobi sam?Zar nisam zaspala u Justinovom autu?Ma vjerovatno me je on i donio do moje sobe.Ali kako je prošao kraj moje mame?Jebote! Mama,pa ja sam zaboravila na nju .Ko zna sta je mislila kad me je vidjela u njegovom naručju? Brzinom svjetlosti sam bacila jorgan sa sebe i otišla obaviti jutarnju higijenu.Kad sam završila sa tim prišla sam ormaru i otvorila ga.Sta sad da obucem?Uzela sam crne hlače i crnu majicu sa printom kostura. Brzo sam se obukla i otišla pocesljati grivu.Kad sam bila sigurna da sam sve završila i da sam ponijela telefon izašla sam iz sobe krenula niz stepenice pa do kuhinje.Ušla sam u svoju omiljenu prostoriju u cijeloj kući. Vidjela sam mamu kako sjedi za sankom i lista neke novine.
Ja:Dobro jutro mamita-brzo sam je pozdravila i otvorila policu gdje se nalaze moje omiljene pahuljice.Uzela sam ih i otvorila, a zatim ih napravila sa mlijekom i krenula jesti.Sad sam skontala da me mama nije ni pogledala kad sam ušla. Tata je vjerovatno već na svom usranom poslu .
Ja:Mama sta je bilo ?-podigla sam pogled sa pahuljica i pogledala je i dalje me nije primjecivala.
Ja:Hello da li ti mene uopste dozivljavas?-već sam bila izritirana pa pobogu zašto me ignoriše.Prišla sam joj i krenula joj mahati rukom ispred nosa.I tek tada je podigla svih pogled i pogledala me. Uhuuu ovo neće proći dobro imala je malo reći bijesnu facu.
Mama:Kako se usudjujes mahati mi rukama ispred nosa poslije onog sinoć?!!-doslovno je vristala.Ček sta se sinoć uopste desilo?
Ja:Opusti se,i sta se to dogodilo sinoć?-sasvim smireno sam je pitala.
Mama:Stvarno ne znas-pitala je i podigla obrve. Stvarno me to pita?
Ja:Pa s obzirom da sam sinoć spavala i da si ti vidjela kako sam došla, a ja ne znam ni kako sam došla do svoje sobe pa te molim lijepo da mi kazes sta sam napravila?!-počinje mi kidati živce .
Mama:Pa prvo sam te zvala jedno 200 puta, onda se odjednom pojavi mladić na vratima i donosi tebe u rukama ,a posto si spavala ja sam mislila da ti se nesto desilo,kad sam te vidjela onako skratila si mi život za 10 godina i tako si me uplašila. Da to nikad ali nikad više nisi uradila!!!-briznula je u plač. Oh joj brzo sam je zagrlila.
Ja:Mama nije mi se nista dogodilo i neće.Nemoj se više brinuti molim te. -nasmijala sam se i još jednom je zagrlila.Čula sam zvuk pucnjave koji je označavao da mi je stigla poruka.Izvadila sam telefon iz džepa i otključla ga, a zatim pogledala poruku koja je bila je od Mad:
"Čim vidis poruku dovuci svoje dupe na ovu adresu __________(zamislite neku adresu)"
Brzo sam mami smuljala neki izgovor i bukvalno poletila u hodnik da obujem svoje bijele conversice.Uzela sam taksi i rekla vozaču adresu, a potom je on krenuo.
Justin's P.O.V.(Prije nego što je Mad poslala Kels poruku.)
Čim sam ustao otišao sam pred vrata po novine. No tamo me nije dočekalo nista neočekivano. Ja i Kels na naslovnici uz naslov " Justin Bieber ima novu djevojku. Više saznajte na str 6" brzo sam prelistavao listove do str 6 .Još jedna i evo. E da vidimo sta su ovaj put napisali.
"Nakon poprilično duge veze sa poznatom pjevačicom i glumicom Selenom Gomez iz pouzdanih izvora saznajemo da se Justin Bieber bacio u lov na novu djevojku.Djevojka u čijem je društvu Bieber često vidjen zove se Kashley Brown. Prvi put zajedno su vidjeni na parkingu poznatog hotela QU u Los Angelesu.Naime nije se sve zadržalo na tome.Juče su takodje vidjeni kako držeći se za ruke ulaze u Starbucks .Takodje i tamo su razmjenjivali zagrljaje. Izgleda da je Bieber zaboravio svoju prijasnju ljubav i krenuo dalje. Nadamo se da će je Belieberi prihvatiti i da će Justin manje dolaziti u probleme" iz bijesa bacio sam one novine i odmah nazvao Mad.Zvonio je nekoliko puta dok se nije javila.
Mad:Halo
Ja:Hej Mad kako si sta radis?Ma zajebi to. Pomozi mi -očajno sam uzdahnuo
Mad:Interesantno.Sta si sad uradio?-zašto misli da sam ja kriv
Ja:Nisam ja nista uradio već smo Kels i ja izašli na naslovnici svih novina.Lijepo te molim da dodjes, a javi i Kels. Naljutiće se na mene i jebote ubice me!-iznervirano sa šutnuo stolicu koja se tu nalazila .
Mad:Zašto ti je toliko bitno da se ona ne naljuti?-baš znas postaviti pitanje
Ja:zato što.. umm ona.. ja, pa umm svidjamise!!-zadnje tri rijeci sam naglasio i brzo ih promrmljao.
Mad:Uspori .Sta si ono zadnje rekao?-uzdahnuo sam
Ja:Svidja mi se tako jebeno puno.
Mad:Smatraj to riješenim,a i pomoći ću ti oko Kels. Tako ste slatki zajedno.-nasmijao sam se glasno
Ja:Hvala ti Mad-rekao sam
Mad:Nema na čemu. Idi sad spremaj se i potrudi se postati njen prijatelj pa tek onda prelazi na sledeći nivo.-pa da ima smisla njena taktika. Još jednom sam joj se zahvalio i otišao se spremiti.Ne mogu dočekati da vidim svoju leptiricu.
------------------------------------
Nastavak je jedno veliko sranje .Zao mi je što nisam ranije postavila nastavak .Potrudicu se da sledeći nastavak na nešto liči.
Posvete idu svima koji čitaju ovu priču.
VOTE
COMMENT
Lysm<3333333