2.DEO

352 22 4
                                    

*Kad smo izašle iz aviona naša profesorica a ujedno i razrednica, počela je da nas prebrojava.Potom smo krenuli prema izlazu da bi se smjestili u  autobus i krenuli prema hotelu QU.Tokom dosadne vožnje bila je tišina koju je Mad razbila upitavsi me..

Mad:Sta misliš da večeras pobjegnemo iz hotela i odemo u neki klub?

Ja:Da to ti je super ideja!-rekla sam previše uzbuđeno ,a i bila sam uzbuđena.Jebote večeras ću prvi put u životu pobjeći negdje i uraditi nešto ekstremno.Iz razmišljanja me prekinula Mad tapsajuci me po ramenu.

Mad:To jeste super ideja ali ja nemam sta da obučem! -tuzno i očajno je rekla na što sam ja prevrnula očima.Ako neko nema sta da obuce to sigurno nije Mad.Druze ponijela je čitava dva ormara.Ughh

Ja:A jadna. Mad ponijela  si puna  dva ormara smislicemo nesto.

Mad:Hoces da pozovem i Lukea  da ide sa nama?-sad sam  zbunjena ko je Luke?Bože koga ona neće sve da upozna.

Ja:Amm ko je Luke? -ipak sam je pitala ko zna može da bude i neki manijak pa da nas siluje negdje iz ugla. Juuu Kashley sta si ti to upravo pomislila?Aleluja sad još pricam sama sa sobom prava sam  bolesnica.

Mad:Pa Luke je onaj macan o kom sam ti pričala u avionu. Htjela sam ga pozvati da se druzimo i bolje upoznamo.

Ja:Aha kontam. Pa ko bi rekao da si ti to sve smislila.Bože čuda se ipak dogadjaju.-rekla sam to sa malim podsijehom na licu čisto da je iznerviram. I uspjela sam.

Mad:Aj šuti!-prevrnula je očima na što sam se ja nasmijala.

(...)

Ja:Super izgledas! -pohvalila sam Mad. Imala je crnu usku haljinu i crne stikle. Kosu je svezala u visoki ravni rep.Imala je smokey eye i crveni ruž. Stvarno je izgledala supermega bombasticno.

Mad:Hahaha hvala .

Ja:Sad meni pomozi da se  spremim!-rekla sam joj očajno.

Mad:Jesi li našla sta ćeš obući? -upitala me i podignula jednu obrvu.Samo sam je osinula značajnim pogledom.

Mad:Naravno da nisi. Pfff Bože sta  ja  pitam.

Ja:Ha ha ha -nasmijala sam se ironicno. Kad je počela da kopa po koferima mislila sam da ću izgledati kao uskrsnje jaje.Nakon duuuzeg traženja napokon je našla crni duboki šorc, crni top , kariranu kosulju i crne duboke starke. To mi se svidja jer nevolim  da nosim haljinice, suknjice i ta sranja.

Ja:Pa priznajem svidja mi se.A sad te napustam idem da se obučem  jer sam se već istusirala.-brzo sam poticala u sobu i  obukla to ,a kosulju sam svezala oko sebe. Kad sam sve završila izašla sam .Mad mi je rekla da lijepo ugledam pa smo brzo izašle na hodnik. Trčale smo niz stepenice. Ispred hotela  čekao nas je taksi,usle smo i rekle vozaču adresu. Poslije kratke vožnje stigle smo ispred jednog kluba.Covjece kako je krcato. Tamo nas je čekao Luke.

Luke:Hejj cure. -pozdravio nas je Luke pa smo se ja i on upoznali. Jedno dve minuta stajali su i gledali se onako zaljubljeno ali nažalost morala sam to prekinuti.

Ja:Pa ja se izvinjavam što vas prekidam ali zanima me da li ćemo večeras uči u ovaj klub?-rekla sam sad već pomalo iznervirano. Brzo su se trznuli i pocrvenili.

Luke: da da idemo- Usli smo u klub, odmah na ulazu želudac mi se okrenuo za 360 stepeni. Miris cigareta i alkohola kruzio je u zraku i przio mi nosnice.Dok sam se probijala da stignem Mad  i Lukea neko me je uhvatio za podlakticu i naglo povukao prema sebi.

xxx:Hello ljepotice. I'm ...

-----------------------------------
Novi nastavak je tuuu. Hvala svima koji čitaju moju priču. Posvete dobijaju :
@marijatubak
@dragana00
jer su one jedine komentarisale prošli nastavak. Ako zelite pročitajte priču od :
@dajanajankovic900-Protect
@katarina669-Never say Never
ko želi da mu reklamiram priču neka se javi u inbox .Oprostite na greskama. Sledeći nastavak je sutra.

Hate but Love (j.b.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang