Još malo smo sjedili ,pričali i zezali se.Sa Justinom se danas nikako nisam posvađala .Vjerovatno jer mi možda prija njegovo društvo. Ali nema šanse da mu to pokažem moram se držati svoje maske.Okrenula sam se prema Justinu i posmatrala ga iz profila.Ima tako lijep osmijeh, i oči, i nos, i oblik glave.I sav je tako savršen.Bože ne smijem više nikad ovako nešto pomisliti.Još kad se sjetim da ću sutra izaći na naslovnici svih novina dodje mi da se ubijem.Ustvari moja mama će to uraditi umjesto mene.Uzdahnula sam i protresla glavom.Brzo sam okrenula glavu od Justina i pogledala u Mad koja je već gledala u mene.
Mad:Sta ti je Kels jesi li dobro?-pitala je zabrinuto.
Ja:Jesam ,zašto ne bih bila?-malo sam zamišljena ne bi trebalo da je zabrinuta.Pogledala sam na telefon koliko je sati,bilo je 21:30 .Čitav dan smo ovdje.
Ja:Ja moram kući već je kasno. - rekla sam i svi su se okrenuli prema meni.
Mad:Čime ideš jer ja idem sa Lukeom kod njega.-pa da sta od nje za očekivati.
Ja:Pozvacu taxi-rekla sam .Ali tada se javio i Justin.
Justin:Nema potrebe da zoves taxi ja ću te odvesti.-ne,ne želim da me on vozi. Dosta što ću sutra u novinama izaći ako već nisam.Moram ga se na kulturan način riješiti.
Ja:Ma nema potrebe ne želim da te zadržavam.-rekla sam
Justin:Ne zadržavas me, sta da te novinari ponovo napadnu?-u jebote o tome nisam razmišljala.
Ja:Ok-pobijedio je.Uzela sam stvari i brzo sam se pozdravila sa Mad i Lukeom.Izašli smo napolje, a Justin je prebacio ruku preko mog ramena i tako smo išli sve do auta, nije mi smetalo.Novinara nije nigdje bilo kao ni fanova, odahnula sam sa olakšanjem. Justin je dosao do suvozacevih vrata i otvorio mi ih.
Justin:Izvoli.-rekao je i nasmijao se, uzvratila sam mu osmijeh.
Ja:Hvala ti.- samo je kimnuo glavom.Ušli smo u auto i Justin je krenuo da vozi.Nismo nista pričali, a mene je san već počeo da hvata, toliko sam umorna.Isključila sam se i stvarnog svijeta i otišla u onaj ljepši .Svijet snova.
Justin's P.O.V.
Čim smo ušli u auto Kels je zaspala. Tako je slatka.Sta bih dao da je moja ,samo moja. Do njene kuće nema puno vremena ,pa sam se vozio okolo samo da sam sto duže sa njom.Otkad sam je prvi put vidio uvukla mi se pod kozu i neće da izadje. Te njene plave oči i plava kosa, njeno lice sva je savršena. Nikad se nisam zaljubio u curu na prvi pogled, ona je prva.Trgnuo sam se iz svojih misli i pogledao u tog anđela.Uzdahnuo sam kad sam vidio da smo već stigli ispred njene kuce.Polako sam otvorio vrata i izašao, dosao sam do suvozacevih vrata i pažljivo ih otvorio da ne bih probudio svog anđela.Uzeo sam je u naručje, a ona se promskoljila i zabila glavu u moj vrat.Osjetio sam njen vruć dah na svom vratu.Pokucao sam na vrata njene kuće i sačekao sam.Žena koja je otvorila vrata vjerovatno njena mama krenula je nešto reći ali sam je zaustavio.
Ja:Spava- tiho sam prosaptao,a ona je vidno odahnula.
Ona:Hvala Bogu vec sam mislila da joj se nešto desilo.Udji unutra-givorila je kroz šapat.Ušao sam unutra i taman je krenuo pitati gdje je njena soba,a ona.mi je objasnila.Uz stepenice prva soba lijevo.Samo sam klimnuo glavom i uputio se gore. Kad sam stigao u njenu sobu lampa je bila upaljena. Stavio sam je na krevet i pokrio.Sjeo sam kraj nje i sklonio joj jedan pramen sa lica.Nagnuo sam se ,poljubio je u obraz i prosaputao
Ja:Lijepo spavaj anđele.-izašao.sam iz njene sobe i u dnevnom boravku video njenu mamu.
Ona:Hvala ti puno- rekla he raznijezeno
Ja:Nema na čemu gospođo kad smo sjeli u auto ona je zaspala i nisam imao srca da je budim.-rekao sam joj.
Ona:Oh molim te zovi me Kathy i odnekud si mi poznat-nasmijao sam se
Ja:Ja sam Justin Bieber.-rekao sam joj a teta Kathy se lupila po čelu
Teta Kathy:A pa da sad znam ti si onaj pjevač. -ponovo sam se nasmijao i kimnuo glavom.
Ja :Da ja sam taj ali sad moram ići nadam se da ću Vas ponovo vidjeti.-rekao sam i pružio joj ruku da se pozdravimo ali ona me je zagrlila.
Teta Kathy:Naravno da ćemo se vidjeti i hvala ti još jednom što si doveo Kels kući - rekla je.
Ja:Ne brinite se ,ponovo bih to uradio.-ona je samo klimnula.glavom i ispratila me. Izašao sam napolje i dosao do svog auta. Otvorio sam vrata ,sjeo i upalio ga i krenuo kuci.
------------------------------------
Zao mi je što nastavka nije bilo dugo.Hvala svima koji čitaju ovu priču.
Posvete:
@ivanakurnjicki
@chloestacy(valjda sam dobro nap.)
VOTE
COMMENT
FOLLOW