Hepsi buluşup bir kafeye oturmuşlardı. Hoongjoong'un gözleri Seonghwa'yı arıyordu. "Sana demiştim Mingi. Ona onun olduğunu söylediğim için benden soğudu." Mingi Hoongjoong'un kafasını tutup gelen Seonghwa'ya çevirdi.
"Sus negatif yürüyen enerji sus!"
Mingi ayağa kalkıp yanını boş bıraktı ve karşısına oturdu.
Herkes Seonghwa'ya selam verdi. Hemen Hoongjoong'un yanına oturdu ve ona gülümsedi. "Selam küçük." Saçlarını karıştırdı.
Hoongjoong hızla utanıp başını geriye çekti. Bana her dokunuşunda sana dahada aşık oluyorum. Diye geçirdi içinden.
Hoongjoong gelen mesajla birlikte telefonunu çıkardı.
songgi:
joong salak mısın!?
songgi:
neden kaçtın!kmhongj:
kaçmadım!songgi:
bir daha yapma!kmhongj:
burda resmen gay panic yaşıyorum
senin yaptığına bak!Mingi'nin Hoongjoong'a bakarak kıkırdadığını gördü ve Hoongjoong'da ona bakarak kaslarını çattı.
Mingi hemen kıkırdamasını kesip telefonu kapattı.
Daha sonra çocukların söylediği yemekler gelip yemeye başladılar.
Herkes yemeğini bitirdiğinde hepsi lafa karıştı ve Seonghwa Hoongjoonga döndü.
"Küçük bana hiç mesaj atmıyorsun? Neden?"
"Mesaj mı atmıyorum? Daha dün konuştuk ya Hwa."
"Dün mü? Senin dünden kastın bir hafta önce mi?"
"Bir hafta mı oldu gerçekten..." Seonghwa başıyla onayladı. "Ben yazmıyorsam sen yaz o zaman Hwa!"
"Ben senin yazmana alıştım küçük."
"Hmpfh."Mingi, aha tam kıvamındalar diye düşündü ve hemen telefonunu çıkarıp Hoongjoonga yazdı.
songgi:
joong ona elini veya ayağını değdirkmhongj:
neden!?
songgi:
eğer senden uzaklaşmassa senden hoşlanıyordurHoongjoong telefonunu kapatıp masaya koydu ve yavaşça elini Seonghwa'nın eline yaklaştırdı.
Yeosang Hoongjoong'a dönüp baktığında hemen elini geri çekti.
Sessizce kendi kendine fısıldadı. "Tanrım ortam çok gergin ahh."
Birbirlerinin dizlerine baktı. Yavaşa kendi ayağını onunkine yaklaştırdı. Seonghwa ayağa kalktı. "Ben lavaboya gideceğim." Hızla ayağını geriye çekti ve Mingiye bakarak olmuyor yapamam dercesine başını salladı.
Mingi dayak atacağım dercesine yumruğunu kaldırıp sıktı. Hoongjoong'da ne yapayım dercesine omuzlarını kaldırdı.
Hoongjoong Wooyoung ve San ikilisine baktı, nasıl sahip oldular birbirlerine diye içinden konuştu.
Iç çekerek başını masaya koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deniz // seongjoong
Fanfictionbir gün bu hislerim duracak. [texting, düz yazı, yan çift yungi, woosan] tamamlandı-27032021