#11

891 112 33
                                    

Çocuklar denizden çıkıp yemek yemeğe oturdu.

Yemekleri beklerken Hoongjoong dikkatli bir şekilde Wooyoung'un anlattığı şeyleri dinliyordu. Seonghwa'da Hoongjoong'u seyrediyordu.

Mingi dirseği ile Seonghwayı dürttü ve yanağını biraz yanağına yaklaştırıp fısıldadı. "Abi evin yanıyor."
"Yansın- Bir dakika ne?! Mingi!" Seongwha hızla Mingiye döndü. Döndüğü gibi Mingi başını geriye çekti. Çekmeseydi öpüşeceklerdi.

"Ne diyorsun!? Benimle dalga geçmeye utanmıyor musun?!" Mingiyle Yunho güldü. "Aşık mısın Joong'a?" Kafasına vurdu. "O benim arkadaşım!" Yunho sandalyeyle Seonghwa'nın yanına yaklaşarak "Ama yanıyorsun bas bayağı!"
"Mingi! Yunho!" Ikiside aynı aynda önlerine dönerek "Tamam sustuk!"

Yemeklerini yediler daha sonra bir şeyler içmek için sahilin kenarına oturdular. Jongho aldığı içkileri çocuklara verdi.

Hoongjoong ağır olmayan bir içki alarak Seonghwa'nın yanına oturdu. Seonghwa diğer çocuklarla konuşuyordu.

Hoongjoog dizlerine baktı. "Saçmalık ayağını çekmezse benden hoşlanıyor anlamına gelmiyor."

Mingi'nin dediği laf aklında çınlandı. "Seven sevdiğine dokunur. Seven birisi sevdiğinin dokunuşundan rahatsız olmaz." Kendisine yavaşça tokat attı. "Peh, denemeyeceğim."

Bacağını yavaşça Seonghwa'ya değdirmişti. Ikisinin bacağına baktı ve gülümsedi. "Ama tek bu bana aşık olduğunu göstermez."

Seonghwa çok sarhoştu. Hoongjoong başı düşerken tuttu. O hariç neredeyse herkes sarhoştu.

Seonghwa'nın kolunu omzuna atıp eve kadar yürüdüler. San yarım sarhoş bir şekilde Wooyoung'u sırtında taşıyordu. Wooyoung ise San'ın sırtında uyuya kalmıştı.

Diğer çocuklar ise sallana sallana güle güle yürüyorlardı.

"Hepsi sarhoş. Seongwha kendisi demişti çok içmeyin kızarım diye. Kendisi gözlerini bile açamıyor."

Hepsi odasına girdi. Seonghwayı yatağa bıraktı. "Offf."

Seonghwa'nın üstünü örterek yatağa girdi. "Hoongiejoongie sen misinğmmh?"
"Hoongiejoongie'de neyin nesi?"
"Agresif bir şekilde sorguladığğğına göre sensin..."
"Seonghwa uyu artık."

Seonghwa bacağını Hoongjoong'un karnına kolunu göğsüne atıp başını omzuna yerleştirdi. Yutkunarak iç çekti ve elini Seonghwa'nın kolunun üzerine yerleştirerek uykuya daldı.

deniz // seongjoongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin