Seonghwa Hoongjoong'un yanında yatmadığını anladığında kalkıp camdan dışarı baktı. Kumsalda oturuyordu
"Saat sabahın altısı. Ne işi var orda?"
Bir battaniye aldı. Yaz günüydü ama sabahları serin oluyordu.
Aşağı indi ve sahile girdi. Soluna oturup battaniyeyi omuzlarına attı. "Ah teşekkürler." Seonghwa dizlerini kendine çekti ve başını koyup Hoongjoong'u seyretmeye başladı. Onun için manzara çok güzeldi. Ona bakarken fazlasıyla huzurlu hissediyordu.
"Orda mısın Seonghwa?"
"Ha? Ah evet burdayım. Ne diyordun?" Seonghwa yerden bir çiçek alarak Hoongjoong'un kulağına yerleştirdi."Güneşin doğuşunu canlı izlemek çok farklı hissettiriyor." Özellikle sevdiğin ile birlikteyken diye konuştu içinden.
"Bu arada uykun mu yok? Neden burdasın?" Seonghwa başını kaldırıp denizi ve dalgaları seyretmeye başladı.
"Seni burada yalnız bırakmak istemedim küçük." Hoongjoong Seonghwaya yaklaştı ve battaniye'nin yarısını onun omzuna attı. "Teşekkürler." Gülümsedi.
"Sen neden buradasın?"
"Hoşlandığım çocuğu düşünmekten uyuyamadım."
"Çok mu seviyorsun onu?"Hoongjoong Seonghwaya dönüp gözlerinin içine baktı. "Evet. Gökyüzündeki yıldızlar kadar çok, evren kadar büyük."
Seonghwa'nın kalbi birden bire çarpmaya başladı. Içinden kendi kendine konuştu. Neden böyle hissediyorum? Saçmalık.
Elini kalbine yerleştirdi. "Iyi misin Seonghwa!?"
"E-evet sevdiğin çocuk gerçekten çok şanslı."Seonghwa sırtını geriye bırakıp kuma yattı. "Uykun var değil mi?"
"Hmm evet."
"Gidebilirsin sorun değil."
"Bugün burada uyumak istiyorum Hoongjoong. Denizin sesi çok hoşuma gidiyor."Seonghwa Hoongjoong'u yanına çekip göğsüne yatırdı. Hoongjoong'un kalbi deli gibi atıyordu.
Seonghwa'nında kalbinin çok hızlı attığını duydu. "Kalbin çok hızlı atıyor. Korkuyor musun?"
"Hayır."Kolunu başının altına koydu. Yarımsaat boyunca bu pozisyonda kaldılar. Hoongjoong kalkıp Seonghwaya baktı.
Uyuyordu.
Saçlarını alnından çekip okşadı. "Biliyor musun, hoşlandığım kişinin hep şanslı olduğunu söylersin. Ama ya o çocuk sensen? Hâlâ onun şanslı olduğunu söyler misin?" Acıyla gülüp gözünden bir damla göz yaşı aktı.
"Acıtan şey bu değil. Acıtan şey beni sadece arkadaş olarak görüyor olman. Senin için arkadaştan başka bir şey olamayacağım degil mi Hwa?"
Elinin tersi ile yanağını sildi. En azından yapabiliyorken dudağına bir öpücük kondurup göğsüne geri yattı.
Seonghwa gözlerini açarak Hoongjoong'a baktı. Içinden doğruymuş diye geçirdi.
Hoongjoong sevdiğinin kollarında uyuya kalmışken Seonghwa düşüncelerle uykuya dalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deniz // seongjoong
Fanfictionbir gün bu hislerim duracak. [texting, düz yazı, yan çift yungi, woosan] tamamlandı-27032021