#10

918 114 25
                                    

Eve geldiklerinde hepsi salonda toplanmıştı.

Yunho çantasını yere koydu. "Burda sadece 4 oda var yani bu bir odada iki kişi kalacak demek." Mingi Seonghwa ile Hoongjoong'un birlikte aynı odada kalacağını bilerek alttan sırıttı.

San kolunu Wooyoung'un omzuna attı. "Ben Wooyounglayım!"

Yeosang Jungho'nun yanına geçti. "Bizde birlikte kalacağız." Gülümsediler.

Seonghwa'da Hoongjoong'un omzuna kolunu yerleştirdi. "O zaman bende Yunho ile kalırım Hoongjoong'da Mingi ile." Mingi'nin ve Hoongjoong'un hatları birden karıştı.

Hoongjoong gizlice Mingiye bir şeyler yap derecesine yüz ifadesini değiştirdi. "Hayır! Yunhoyla kalamazsın!"
"Ha n-neden?"
"Ç-çünkü Yunhoyla ben kalacağım! Değil mi YUNHO!?" Yunho gülümsedi ve başıyla onayladı.

Seonghwa gizlice başını eğip sırıttı. "Peki bana uyar." Herkes odasına geçtiğinde Seonghwa kolunu Hoongjoong'un boynuna sardı ve odalarına sürükledi.

Hoongjoong odada sadece bir tane çift kişilik yatağın olduğunu gördüğünde gözlerini açtı. "A-ama bu tek yatak!?"

Seonghwa yatağa yattı. "Eee ne olmuş yani?"
"Ikimiz aynı yatakta mı yatacağız Hwa?!"
"Evet. Neden? Utanıyor musun yoksa benden?" Başını kaldırıp Hoongjoonga baktı ve gülümsedi.

"Hayır n-neden utanıyım hmh!" Seonghwa Hoongjoongu çekip yanına yatırdı. "Şöyle tavırları kes tatildeyiz! Tadını çıkar!!"

Hoongjoong içinden Tanrım kurtar beni bu adam bana böyle davranacaksa ben bütün tatil boyunca gay panic'ten ölürüm. Diye konuştu.

deniz // seongjoongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin