#son#

1K 96 44
                                    

bu bolume coldplay yellow sarkisini armagan ediyorum :"))

"Yunho ikisini yalnız bırakmamalıyız!"
"Mingi başından beri ikisini yapmaya çalışan sen değil misin?! Bak sonunda geldiler o aşamaya azcık sus!"

Dağlık bir alandaydılar. Güneşin batışı ve deniz manzaralı bir yerdeydiler. Hoongjoong taşlara takılmadan uçurumun kenarına Seonghwa'nın yanına geldi.

"Hmm?" Hoongjoong çok soğuk kanlıydı. "Ben dün için özür dilerim."
"Sorun değil Hwa."
"Ama onları söylerken ciddiydim." Hoongjoong şaşırmıştı. "Ne?"

"Hoongjoong..." Seonghwa onun ellerini tuttu. "Ben..."
"Sen?"
"Bennn..."
"Sennn?"
"Ben olan ben..."
"Hwa söylesene!"

"Ayyyyy! Sana her zaman sevdiğin kişinin şanslı olduğunu söylerdim değil mi?" Hoongjoong başıyla onayladı. "Peki o çocuk hâlâ şanslı mı?" Hoongjoong cevap vermedi. "Hoongjoong cevap ver vallaha atlarım aşağı."
Yine cevap vermedi. "Tamam."

Uçurumun ucuna doğru ilerledi. "Hwa!"

Manzaraya karşı bağırdı. "Hoongiejoongiemi çok çok çok seviyorum!" Hoongjoong gülümsedi. "Düşeceksin!"
"Cevap vermezsen devam ederim Hoongjoong!"
"Tamam gel buraya!" Taşlara takılarak geldi.

"Seni hiçbir zaman unutmadım Hwa. Unutamamda... Ve hâlâ şanslısın ve her zaman şanslı olacaksın." Birbilerine gülümsediler ve Seonghwa elini yanağına koyup dudağına uzandı.

Mingi Yunhoyu sırtına almış yanlarına geliyordu. "Mingi her yer taş düşeceğiz!" Her ne kadar şikayet etse bile gülüyorlardı. Mingi düşer gibi oldu ama yinede ayakta durabildi. "Tanrım kalp krizinden gebereceğim Mingi dur!"

En sonda öpüşen çiftin yanına geldiler. Mingi omzunun üstünden Yunhoya baktı. "Hanım hanım bunlar benim yavrularım." Dörtlü güldü.

Daha sonra takılıp düşen Yeosang'a baktılar. "Bunlar ne zaman geldiler ya?" Jongho gülüp kaldırmıştı onu.

San ve Wooyoung yanlarına geldi. "Gördün mü Mingi! Ben kazandım kavuştular!"
"Ben zaten başından beri biliyordum. Benim eserim bu!"

Yeosang tekrar düştü. "Imdat!!" Jongho tekrar güldü. "Neden gülüyorsun ha! Komik mi!!?"
"Evet hahshahahah."

Jongho Yeosangın elinden tutup kaldırdı ve el ele çocukların yanlarına geldiler. "Hepimiz gayiz." Dedi San gurulu bir duruşla.

Herkes güldü ve grupça sarıldılar.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

son 27

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

son
27.03.2021

umarım bir ficte daha yollarımız kesişir sevgili atiny

8 makes 1 team!!

teşekkürler

<3

12.10.2021 güncellemesi: bu arada profilimdeki diğer fanficleride okursaniz cok mutlu olurum ♡♡

deniz // seongjoongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin