#15

816 100 27
                                    

Herkes çantalarını topladıktan sonra arabalara bindiler. Seonghwa Hoongjoong'a biraz soğuk davranıyordu. Çünkü en yakın arkadaşının ondan hoşlandığını öğrendiğinde şok olmuştu.

"Hwa iyi misin? Soluk görünüyorsun. Bir şey mi oldu?"
Başını iki yana salladı ve gülümseyerek Hoongjoong'un saçlarını karıştırdı. "Hayır küçük az uyuduk ya ondandır."

Hoongjoong yolda uyurken başı Seonghwa'nın omzundaydı. Yunho onlara bakıp Mingiye geri döndü. "Mingi Seonghwa bence her şeyin farkında."
"Nerden biliyorsun Yuyu?"
"Hoongjoonga garip ve tedirgin bakıyordu. Ya o uyuyordu dediğinde uyumuyorsa?"

Mingi başını olamaz dercesine iki yana salladı. "Öyle bir şey olsa Seonghwa söylerdi."
"Mingi nasıl söylesin?"
"Hadi ama Yuyu onlara bu kadar takılma." Yunho derin bir iç çekip önüne döndü.

Uzun bir yolculuk sonrasında herkes evlerine ayrılmıştı.

Hoongjoong yatağına uzanmış Seonghwayı öpüşünü düşünüyordu. Seonghwa ise Hoongjoongu düşünüyordu.

"Hoongjoong beni nasıl seviyor olabilir? Ona her dokunuşumda ters tepki veriyor. Hiç belli etmiyor."

"Belkide belli ediyordu ama ben görmüyordum... Tabii ya!" Başına vurdu. "Başından beri anlattığı çocuk bendim!"

Yatağa yatıp başını yastığa dayadı. "Ben Hoongjoong'dan hoşlanmıyorum ki..."

Derin bir iç çekti.

Bütün gece ikiside birbirini düşünüp uykuya dalmıştı.

deniz // seongjoongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin