prkhwa:
küçük!!?
prkhwa:
nerdesin günlerdir sana
ulaşamıyorum!!
prkhwa:
mingiye sordum ama cevap
vermediprkhwa:
hoongjoong gerçekten
özür dilerim nolur telefonunu aç!
prkhwa:
bari iyiyim de yeter lütfen
prkhwa:
beni korkutuyorsunprkhwa:
bak tamam çok çok çok özür dilerim
prkhwa:
hepsi benim salaklığım benim hatam!
prkhwa:
gel buraya lütfen her ne istersen
yapacağımprkhwa:
hoongjoong cevap vermezsen
evine gelirim
prkhwa:
neden telefonun kapalı tanrı aşkınaprkhwa:
sana sadece bir saat veriyorum
eğer bir saat içinde mesajıma
bakmazsan senin evine geleceğim!prkhwa:
tamam sen istedinSeonghwa evden çıktığı gibi bir taksiye bindi ve Hoongjoong'un evine geldi. Dışarıda yağmur yağıyordu. Yaz yağmuru.
Kapıyı çaldı. "Hoongjoong!" Dahada hızlı vurmaya başladı. "Içeridesin biliyorum!" Hoongjoong'un kendisine zarar verme düşüncesi ile ağlamaya başladı.
Kapıya o kadar sert vuruyordu ki elleri kıpkırmızı olmuştu. "Lütfen aç kapıyı!" Telefonunu çıkarıp Mingiyi aradı. "Efendim Seonghwa?"
"Hoongjoong? Yanında m!?"
"Hayır o benim yanımda değil. Hem sesine ne oldu iyi misin Hwa?" Sikeyim diye fısıldadı. "Onunla kavga ettik günlerdir ona ulaşamıyorum."
"Sakinleş her zaman gittiği yerlere bak. Belki kafasını dinlemek istiyordur." Onayladı ve telefonunu kapattı.Mingi Yunho ile bakıştı. "Hoongjoong ya kendisine zarar verdiyse?" Mingi başını endişeyle salladı. "Hayır Joong yapmaz. Eminim başkasında kal-" Kapının sesi ile cümlesi yarım kaldı.
Kalkıp açtığında Hoongjoong karşısında duruyordu. Sırılsıklamdı. Saçları dağınıktı ten rengi solmuştu ve gözlerinin altında derin torbalar oluşmuştu. "Joong!!?" Mingi'nin kucağına düştü.
Hoongjoongu içeri alarak koltuğa yatırdı. Yunho yüzünü ellerinin arasına alarak bakındı. "Hoongjoong bu halin ne! Birisi bir şey mi yaptı!?"
Cevap vermeyince ikiside çıldırmıştı. "Joong cevap versene!?" Hoongjoong koltuğa oturup başını geriye yasladı. "Canım yanıyor. Hiç yanmadığı kadar."
"Neden yanıyor Joong! Edebiyat yapmada konuş!"Yunho üstüne gitmesin diye hafifçe vurdu ve Hoongjoong'un üstüne bir battaniye yerleştirdi. "Hwa beni öptü ama daha sonra beni arkadaş olarak gördüğünü söyledi." Ağlamaya başladı.
Mingi sinrilenip evden çıkmak üzereyken Hoongjoong bileğini tuttu. "Mingi gitme. Değmez."
"Ama Joong şu haline bak! Sana ne yapmış!?"
"Beni sevmemesi sorun değil. Hepsi benim hatam en başından beri ona aşık olmamalıydım."
"Olay seni sevmemesi değil Joong! Olay senin duygularınla oynaması!"
"Bu gerçekten hiç önemli değil Mingi. Onu hayatımdan çıkarıp unutacağım." Koltuğa geri oturdu. "Emin misin Joong?" Yutkunarak başıyla onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deniz // seongjoong
Fanfictionbir gün bu hislerim duracak. [texting, düz yazı, yan çift yungi, woosan] tamamlandı-27032021