——————🌹🥺———————-
Yok be Neşe ne düşüneni ne seveni...
Bunları söylerken içimde kocaman bir taşın var olduğunu hissettim tamda göğüs kafesimin üzerinde .
O kadar ağırdı ki benim ne onu oradan çekip almaya gücüm yeterdi nede dermanım.
Neydi ki bende ki bu yük bir hatırlasam ah bir hatırlasam....
Bu kimsesizlik, hiçlik, var olamayışlık vardı ya insanı dermansız kılan.
Neden di sebep neydi beni böyle yalınız koyan ...
Düşününce kimsem yoktu be, bir tek Neşe ona da neler yapmıştım gitsin başımdan diye de bırakmamıştı beni...
Sana o kadar minnettarım ki Neşe iyi ki gitmemişsin .
Oysaki onca densizlik, hadsizlik ettim sana sensizde kalsaydım ben bu kimsesizlik çemberinde savrulup duracaktım ...Ah ulan bir tek kişi be ...
Soyum mu silinmişti bu kahrolası dünyada ... neredesiniz ulan diye haykırasım vardı.Bilirim ki kimse duymayacak ya hah işte boğazımda oluşan acıyı anlatamam size. Çünkü bu anlatılmayla anlaşılacak bir acı değildi.
Düşünürken bunları bir an Neşe'nin varlığı hayale dönüşmüştü . Dedim kızım bak kendine gel yine kırıp üzme Neşe' yi o kadar süre oldu konuşmadın alınacak yine çık bu döngüden ulan Songül. Kendime getirmeye çalışıyordum kendimi.
Yine dayanamıyordum ve sorguluyordum Eeeeee Kaç aylar geçmiş gelmemin üzerine bak sana ne gelen ne giden ne de soran . Ah beee Güneş kızım bazı şeylerin kıymeti değeri olmayınca göremeyince anlaşılır. Bak senin dağ gibi arkanda annen var . Tamam o dağa bazen karlar yağmış olabilir . Sert fırtınalardan etkilenmişte olabilir. Ama o kadın seni tek başına eteğinde hep korudu ve kolladı be kızım. Kıymetini bil seni seven ve senin iyiliğin için kendinden fedakarlık veren bir anne. Ya kimsesiz olsaydın nasıl kalkardın onca olanların altından .
Düşün yaşanılanları gelip anlatabileceğin bir anne. Başka biri olsaydı eğer seni bu kadar anlayış ile karşılayacağını mı sanıyorsun. Birincisi senin o alayı anlatır anlatmaz ilk darbe de neden onunla oldun sorusu olacaktı . Neden namusuna sahip çıkmadın. Diyecekti ki ikinci darbede sen hangi yüzle geldim karşımda ona teslim oldun da anlatıyorsun diyecekti . Belki bak bir çok belkiler sıralaya biliyorum sana . Diyebilirdi hatta hakta verebilirdi o söylenilen sözlere. Ama annen Nesrin abla yargılamadı senin yaptığın her hatanla kabul etti. Daima arkanda durdu. İnsana verile bilecek en büyük nimete ve hediyene sahipsin Nesrin ablaya. Kıymetini bilmek lazım bazı insanların.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓸ɹɯɐๅ'𝓢𝓘̇𝓩
Random•𝐾𝑖𝑚𝑒 𝑔𝑜̈𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙𝑑𝑖𝑘? 𝐻𝑒𝑟𝑘𝑒𝑠𝑖𝑛 𝑠ı𝑛𝑎𝑣 𝑠𝑜𝑟𝑢𝑠𝑢 𝑧𝑜𝑟𝑚𝑢𝑠̧ 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑏𝑒𝑛 𝑘𝑎𝑙𝑑ı𝑚 𝑠𝑎𝑛ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑚.𝐶𝑒𝑧𝑎𝑙𝑎𝑟ı𝑛 𝑒𝑛 𝑎𝑔̆ı𝑟ı𝑑ı𝑟 𝑟𝑢𝘩𝑒𝑛 𝑐̧𝑒𝑘𝑖𝑙𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑒𝑑𝑒𝑛𝑒𝑛 𝑐̧𝑒𝑘𝑖𝑙𝑒𝑛 𝑎𝑐...