8-O kadar kolay sona sürüklemem

116 82 10
                                    


- - - devam edelim canım okurlarım - -

🙏Tüm okurlara selam olsun 🌹

Neşe burnun kanıyor farkında değil misin?

Soruyu kendisine yöneltmemle bana bakması bir oldu.  

Yoooo farkındayım deyip gülümsemişti  saatlerce dinlediğim kızı tanıyamıyordum .

Başka  bir bakıyor, anlam yükleyemiyordum.

Sanki  içine şeytan girmiş gibi bakıyordu bana . Gerçi hiç içine şeytan girmiş birine şahit olmamıştım ama bu denli farklı bakması benim o sözü söylememe neden olmuştu.

Sen iyi misin?
Çekinerek sorabilmiştim bu soruyu.

Korktuğumu anlayacak olmalı ki.

Ben alışkınım strese girme . Kanar kanar durur demişti.

Anlamıştım ki dinlediğim Şeker Teyzeden de Ferhat'ın kurtuluşu olan ölümünden de  kendi hikayesini kıyaslayamayışı . Bilinç altında  yatan anlatamamasına sebebi olan ve bu kıza fiziki acı çekmesini sağlayan derdiydi.

Neşe burnundan akan kan damlalarına aldırmadan sadece karşıya bakıp gülümsüyordu.

Bir şeyler sorup sormama arasında gidip gelirken ...gidelim mi üşüdüm de biraz.

Tabi tabi gidelim hem şu üzerini de değiştirirsin .

Ah sen hala oradasın alışman lazım bu hallerime daha önümüzde geçireceğimiz çok günler var değil mi?Evet tabi ki ...konuyu dağıtmak gerekiyordu diye düşündüm ve ...

İnanıyorum ki Neşe' cim senden daha çok dinleyebileceğim hikayeler olduğunu düşünmüyorum.

Benden önceki keşiflerin Şeker Teyze de de olduğu gibi...

Ben bunları söylerken gözlerim Neşe'den akan kanlara takılıp kalmıştı elimde değildi kendimi çekemiyordum.

Normalde temizleyip kanı durdurmaya çalışması gerekirken Neşe'nin de normali bu mu olmuştu.

Normalsiz döngüsü bu muydu.

Yada bunun gibi bilmediğim ve şaşırarak şahit olacağım nice döngüleri vardı.

Bu kızda çözemediğim ve onunda dediği gibi merak uyandıran hareketlerini gözlemliyordum. 

Ve ne yalan söyleyim hareketleri de  korkutan bir hal almaya başlıyordu.

Döngüler di bizi normalsizleştiren.

Neşe ne kadar süredir bu burun kanaman normalleşti sende .

Açıkçası çok küçükten yani kendimi bildim bileli burun kanamam var .

Nasıl yani bir hastalık mı  sebebiyet veriyor kanamaya yoksa stres yada ne bilim bir şeyler mi tetikliyor.

Yok hastalık değil yani sadece burun kılcal damarları çok ince olduğundan sürekli kanıyor.

Doktora gidip göstermiştik babamla .

Korkulacak bir şeyin olmadığını isterseniz İşlem yapabiliriz demişti.

Eeee peki neden çözümü varken kanamayı önlenmek istemedin.

Ya Songül aslında istedim ama doktorum bana söylediği iki taraflı yakma işlemi uygulamak zorunda oldukları.

Bu işlem tek yönlü yapılsa dahi kanamayı önleme özelliğine sahip olmucakmış. Ne gerek vardıki ..

İki işlem dedin onu deneseydiniz sordunuz mu yada anlatımı doktorun .

Evet onu da sorduğumuz da bana çift yönlü demiştim ya yakma işlemi uygulayacaklarını ama burnumun iç kıkırdağında delikler oluşacağını söylediğinde çok korkmuştum .

İstemedim deliklerle yaşamak derken Neşe gülümsüyordu.

İlahi sadece delik oluşacak diye mi bu kanamalara maruz bıraktın kendini.

Açıkçası Songül vücudumun her hangi bir yerinde delil açılması taraftarı değilim derken kahkaha atmıştık.

Artık sıkılmıyorsun galiba benden He ... düşünmen bir şeyler sorman ve gerçekten beni dinliyor olman .
Çok sevindiriyor beni.

Kendi yaşların da bir arkadaşı olması insanın daha iyi oluyor sanki .

En azından enerjimi söndürmeyen ve en azından bir espri olduğunda gülümseye bilen bir bedensin .

Sen böyle anlamlı konuşunca boş olduğunu düşünmüyorum.

Boş derken ?

Odama geldiğinde demiştin ya bana konuşmayı pek beceremem ve senden benden haliyle korkmuştun diye.

Ha evet yok ya senin kadar günlerimi ömrümü kitap arasında geçirmiyorum .

Tabiki kör cahilde değilim sadece o gün biraz tutukluk oluşmuşsa demek .

Hah ah ya Neşe sen çok yaşa hemi . 

Yok canım ben almayım sen benim yerime de yaşa .

Yokkk olur mu öyle şey hem ben seni bırakmam ...
hahah diye morali düzelmiş olacak ki
sen bıraksan ben bırakmam kurtuluşun kalmadı artık tatlım sen bana bu enerjiyi verdin bende hissettim .

Kaçışın yok...

Yok kaçmam artık tanıdım seni..

Ben daha kendimi sana açmadım ki güzellik ben iki kitap arası değilim bir bölümünü okuyunca anlatmak istediğini anlayacak.

O kadar kolay sürüklemem sona .

Sen şimdi ne yaşayacaksın biliyor musun canım iki kitap arasında binlerce kitap .

O da benim sayemde tabi arayışa çıkmadan ben sana onları sunacağım .

Bak kıymetini bil kimseye yapmam bunu " ahhh teşekkür sizi o kadar minnettarım bunu nasıl ödeye bilirim?

Bir kahve ?

Ahh aslında olabilir tabi ama deyip dalmıştım istemsizce içmiyordum kaç senelerdir ya o aklıma gelmiş olacaktı ki ama neydi .

Neşe kız sanki başka bir şey sundum canın ne isterse onu içelim .

Ah birde sen minnettar giderecektin ben sana yardım ediyorum kahretsin bu iyilik meraklısı vicdanım ne yaparsın işte .

Farkındaydım ki Songül benim hakkımda çok şey düşündü az önce farketmemek mümkün değildi ama be kızım sen neler yaşamışsın ki kahvede bile en acınası hallere dalıyorsun.

Ne senin için ne benim için zor olamayacak kadar ötesinde yaşamaz zorunda kaldığımız hayatlardı bu duruma koyan .

Sende gün olur elbet anlatırsın derdini. Beklicem onun biran önce gelmesini ..

Kahve demiştik değil mi

olur hadi....

𝓝𝓸ɹɯɐๅ'𝓢𝓘̇𝓩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin